تصویر
نظارت پلیس ساوجبلاغ بر پارکینگ های عمومی
27 شهریور 1401 - 16:57
1
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف 9 دستگاه وسائط نقلیه سرقتی در اجرای طرح کنترل و بازدید از پارکینگ های شهر هشتگرد خبر داد " سرهنگ علی سلیمانی " در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح کنترل وبازديد از پارکينگ هاي شهر هشتگرد با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به اجرا در آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۹ دستگاه وسائط نقلیه سرقتی در اجرای طرح کنترل و بازدید از پارکینگ های شهر هشتگرد خبر داد
" " در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت ، طرح کنترل وبازدید از پارکینگ های شهر هشتگرد با تشکیل اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح و در بازدید از پارکینگ ها و بررسی بیش از ۳ هزار وسائط نقلیه، به ۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مشکوک شدند.
سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: با استعلامات به عمل آمده مشخص شد ۸ دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو که سابقه سرقت از شهر های مختلف کشور را داشتند در این طرح شناسایی و در این راستا با پیگیری به عمل آمده مالکان آن ها شناسایی، وسائط نقلیه با هماهنگی مقام قضائی و پس از احراز هویت تحویل نامبردگان گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در خاتمه با اشاره به اینکه پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی همه سازمان ها، نهادها و آحاد مردم می باشد، خاطر نشان کرد: در کنارمسئولیت پذیری شهروندان نسبت به حفظ و مراقبت از اموال شخصی خود، افزایش سطح آگاهی های عمومی و رعایت هشدارهای پلیسی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.