کرج- عضو شورای اسلامی گفت: نظافت و رفت و روب شریان های پرخطر باید توسط جاروهای مکانیزه انجام شود؛ استفاده از پاکبانان برای این امر خطر جانی برای آنها به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری ، در خصوص سه دغدغه اصلی و جدی پاکبانان که در حین انجام وظایف آنها احساس می‌شود باید به مدیریت شهری یادآوری شود، گفت: ساعت کاری پاکبانان به گونه‌ای است که لطمه‌های جدی روحی، جسمی و به خصوص از لحاظ به بنیان خانواده‌های آنها وارد می‌شود که مدیریت شهری باید در این زمینه بررسی بیشتری کند.

وی با بیان اینکه پاکبانان نه روز خواب هستند و نه شب، به مدیریت شهری در خصوص عدم فعالیت جاروهای مکانیزه در برخی از مناطق تذکر داد و اضافه کرد: نظافت و رفت و روب شریان‌های پرخطر باید توسط جاروهای مکانیزه انجام شود؛ استفاده از پاکبانان برای این امر خطر جانی برای آنها همچون سنوات گذشته به دنبال خواهد داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: وضعیت سرانه بیماری پاکبانان به جهت نوع کار آنها بیشتر از افراد عادی است و در معرض خطر بیماری قرار دارند. در برخی مناطق واریزی حقوق و بیمه آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

در پایان خواستار احصا، بررسی و رسیدگی به نکات مطروحه شد و بیان کرد: شهرداری باید نسبت به این موضوعات مهم حساس باشد و در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکلات و معضلات اقدام عاجل را به عمل آورد.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر