تصویر
نظرآباد به سامانه پایش تصویری وکنترل ترافیک مجهز شد
04 شهریور 1402 - 9:52
2
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت: سامانه پایش تصویری وکنترل ترافیک این شهر با هدف کنترل بهتر ترافیک و افزایش رفاه شهروندان راه اندازی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: سامانه پایش تصویری وکنترل ترافیک این شهر با هدف کنترل بهتر ترافیک و افزایش رفاه شهروندان راه اندازی شد.

ناصر اکبرزاده در آیین بهره برداری از اولین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهر نظرآباد که با حضور استاندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار ، مدیران استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در ساختمان شهرداری به بهره برداری رسید، اظهارداشت: سیستم پایش تصویری نمونه‌ای از امکانات و تجهیزات لازم برای کنترل ترافیک در معابر و میادین شهری است که در سطح شهر نصب‌شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد به اهداف این مرکز اشاره و بیان کرد: اهداف سامانه مدیریت ترافیک با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان،هدایت ناوگان حمل و نقل شهری( اتوبوسرانی، تاکسیرانی )،ثبت تخلفات رانندگی ، ارتقاء سطح امنیت عمومی و کاهش ناهنجاریهای در حوزه دید دوربین ها ،مدیریت تلویزیون های تبلیغاتی وتابلوهای پیغام متغیر خبری در سطح شهر،اتصال سیستم های هوشمند کنترل چراغ های راهنمایی،قابلیت اتصال به سامانه شهر هوشمند در شهرداری نظرآباد به بهره برداری رسید.
اکبرزاده اذعان کرد: این پروژه در واقع یک ماژول از شهر هوشمند است که خدمات رسانی مطلوب در سطح شهر در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه را کمک شایانی می کند.

وی ،رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی، مدیریت بحران و امدادرسانی مناسب را از مزایای سامانه پایش تصویری برشمرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.