تصویر
نظرآباد قدمی دیگر به توسعه و ارتقا علم کشور نزدیک شد
27 آبان 1402 - 11:22
2
گلزار شهدای گمنام شهر نظرآباد با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، استاندار محترم البرز ،امام جمعه محترم ،نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از دیگر خادمان مردم در سطح استان و شهرستان با میزبانی دکتر بغدادی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گلباران و آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی زنده یاد رادنیکنام در این شهرستان برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

گلزار شهدای گمنام شهر با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، استاندار محترم البرز ،امام جمعه محترم ،نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از دیگر خادمان مردم در سطح استان و شهرستان با میزبانی دکتر بغدادی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد گلباران و آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی زنده یاد رادنیکنام در این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم ضمن عرض خوش آمد به مهمانان عزیز و از خیر نیک اندیش، با اشاره بر نهضت مدرسه سازی در نظرآباد گفت: در شهرستان نظرآباد که مملو از ظرفیت‌های بسیار در بخش‌های مختلف است، در تلاشیم افزون بر جبران عقب ماندگی‌ها، در حد توان نیازها و مشکلات را مرتفع نماییم که در همین راستا یکی از مهم‌ترین امور که افزایش سرانه‌های آموزشی و مدارس جدید شهرستان یکی پس از دیگری است را با همراهی کلیه خادمان مردم در سطح استان و شهرستان تلاش‌های ویژه دست اندرکاران آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس و حضور ارزشمند خیرین نیک اندیش، افتتاح و یا تکمیل و تجهیز می‌شوند.
در ادامه وزیر محترم آموزش و پرورش کشور نیز در این مراسم مدارس را امیدستان‌های هر جامعه عنوان نموده و نهضت مدرسه سازی را یکی از افتخارات ارزشمند دولت سیزدهم برشمرد.
وی افزود: از ابتدای کار دولت سیزدهم مجموعاً ۵۸۰۶ مدرسه ساخته شده که به طور میانگین روزانه ۸ مدرسه می‌باشد و این مهم سراسر شوق و امید به آینده و آینده سازان این مرز و بوم است.
دکتر صحرایی یادآور شد: بی‌شک هر مدرسه نهالی است برای شکوفایی ایران عزیز و ما در تلاشیم بیش از هر مهم مدرسه سازی را رونق دهیم چراکه مدرسه سازی امروز ما علم بی‌پایان فردای ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

شایان ذکر است فهرستی از مشکلات و نیازمندی‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد نیز که شامل:کمبود فضاهای آموزشی و فرسوده بودن ساختمان مدارس در سطح شهرستان و لزوم ساخت مدارس جدیدکمبود شدید نیروهای خدماتی و سرایدار برای مدارس عدم تناسب نوع و میزان تجهیزات موجود در هنرستان‌ها با شرایط موجود در جامعه و به روز نبودن تجهیزات لزوم احداث مدارس و ساماندهی دانش آموزان اتباع در مدارس ویژه این فراگیران لزوم توجه ویژه به فریضه اقامه نماز در مدارس با احداث نمازخانه در مدارسی که از نعمت نمازخانه محرومند لزوم تجهیز و توسعه تنها کانون و تربیتی شهرستان که مزین به نام مبارک سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشد لزوم احداث مدارس خاص از جمله مدارس شاهد ،تیزهوشان و.
.
.
می باشد تقدیم جناب آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش شده و ایشان قول مساعدت درخصوص حل این مشکلات به ویژه تجهیز شهرستان به مدارس شاهد و تیزهوشان را داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.