نظرآباد همچنان در صدر ایجاد اشتغال البرز
  • تیر ۲۲, ۱۴۰۲ ساعت: 8:11
  • دکتر حسین بغدادی فرماندار و رییس کارگروه اشتغال نظرآباد، از *کسب رتبه برتر این شهرستان در ایجاد اشتغال در سطح استان البرز* خبر داد.
    پ
    پ


    دکتر حسین بغدادی فرماندار و رییس کارگروه اشتغال ، از *کسب رتبه برتر این شهرستان در ایجاد اشتغال در سطح استان البرز* خبر داد.

    در این باره گفت: به حمدالله باهمت جمعی و اتحاد موجود در نظرآباد، توانستیم *افزون بر دیگر رتبه های برتری که طی یکسال گذشته کسب نموده ایم، با تحقق ۱۰۵/۵ درصد از تعهد خود برای ایجاد اشتغال و ثبت آن در سامانه ملی رصد، شهرستان پیشتاز البرز در این مهم باشیم* .
    وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات دولت محترم سیزدهم پیرامون اهمیت جوانان و ایجاد اشتغال برای این عزیزان، ادارات نظرآباد با همراهی مطلوب واحدهای تولیدی مستقر در شهرستان با *ایجاد و ثبت اشتغال برای ۹۲۰۲نفر طی یکسال گذشته* ، این برتری در خدمت رسانی به مردم شریف ولایتمدار نظرآباد که الحق لایق بهترینها هستند را از آن خود نمود.
    نماینده عالی دولت خدوم سیزدهم در شهرستان نظرآباد یادآور شد: بسیاری از واحدهای بزرگ تولیدی شهرستانمان همچنان آمادگی جذب و استخدام جوانان توانمند نظرآبادی را دارند و این آینده سازانمان میتوانند بامراجعه به اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان واقع در سایت اداری، نسبت به نام نویسی و جذب بنا به مهارت هایشان اقدام نمایند.
    خادم مردم ولایتمدار شهرستان نظرآباد در خاتمه خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که نظرآباد بیش از هرزمان دیگری بر روی ریل توسعه و پیشرفت روزافزون با شتاب در حرکت است و *کسب عناوین برتر در حوزه ایجاد اشتغال، جوانی جمعیت، احداث گلخانه، حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، مدیریت آرد و نان و.
    .
    .
    * تنها بخش کوچکی از این دستاوردهاست که تحقق آن ممکن نبود مگر لطف الهی و اتحاد مطلوب خادمان مردم در نظرآباد که دغدغه ای جز خدمت صادقانه ندارند.
    دکتر بغدادی افزود: بی شک به این ها بسنده نکرده و قطار توسعه شهرستان توانمندمان را با شتاب به سوی برتری های ملی هدایت خواهیم نمود و تا تحقق کامل هدفمان لحظه ای دست از تلاش مضاعف نخواهیم کشید.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر