تصویر
نظراباد نیازمند اطلس فرهنگی است
06 مهر 1402 - 16:49
4
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری نظرآباد طی نشستی که با خبرنگاران و فعالین مجازی به دعوت توزنده جانی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرمانداری این شهرستان داشت به اهمیت وجود اطلس فرهنگی تاکید کرد .
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری طی نشستی که با خبرنگاران و فعالین مجازی به دعوت توزنده جانی مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرمانداری این شهرستان داشت به اهمیت وجود اطلس تاکید کرد .
.
.

و گفت: نظرآباد از عدم وجود اطلس فرهنگی برای اجرای برنامه های شاخص جهت معرفی پتانسیل ها و همچنین حمایت از فعالین رسانه و فرهنگی رنج می برد این شهرستان در گام اول نیازمند اطلس فرهنگی جهت رشد و تعالی می باشد .
این مسئول در ادامه تاکید کرد : متاسفانه در کشور مرجعیت رسانه را از دست دادیم در حالیکه دشمنان از طریق رسانه تاثیر بر هموطنان می گذارند .
رسانه باید دست نخبگان بوده مرزهای پروپاگاندا را بشناسد و وارد آن نشود چرا که اعتقاد داریم رسالت خبرنگاران بسیار بالا بوده و اگر هیجانی شود کار خراب خواهد شد وی در پایان متذکر شد فرق نقدسالم و نق زدن را بشناسیم همچنین رسانه مرجع داشته و دانش افزایی و پایگاه آن را ایجاد شود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.