تصویر
نقشه های شوم دشمن،  با بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی نقش بر آب شده است
27 آذر 1401 - 8:48
3
جلسه بزرگداشت ۹دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳دی سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به ریاست مهندس نوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و باحضور اعضا برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه بزرگداشت ۹دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت و ۱۳دی سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به ریاست مهندس نوری معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری و باحضور اعضا برگزار گردید.

در این جلسه مهندس نوری با تاکید بر لزوم نگاه ویژه بر رویدادهای دی ماه، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در تلاش بوده و هستند به طرق مختلف نقشه های شوم خود را عملیاتی نمایند که به حمدالله با بصیرت مردم ولایتمدارمان هیچگاه موفق نشده و در اجرای حیله هایشان شکست خورده اند.
وی افزود: دشمن غافل است که هر نقشه اش که نقش بر آب میشود صرفا بر اعتماد مردم بر نظام و هرچه بیشتر مستحکم تر شدن پایه های آن کمک میکند.
این مسئول در ادامه در خصوص اهمیت ۹و۱۳دی گفت: این دو روز، نماد تثبیت جمهوری اسلامی هستند و باید همه در حد توان در بزرگداشت هرچه شایسته تر آن ادای دین نماییم.
مهندس نوری در خاتمه بر لزوم برگزاری جلسات تبیینی اشاره داشته و خاطرنشان کرد: دشمن از طریق رسانه ها و امکانات پیشرفته ای که دارد درصدد فریب مردم است که باید با برگزاری جلسات و نشست های تبیینی، به مقابله و اجتماعی بپردازیم و با همت جمعی اجازه پیشرفت حیله های دشمن را ندهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.