تصویر
نقش آفرینی جهادگران، تداوم راه شهدا هشت سال دفاع مقدس است
11 تیر 1402 - 10:18
1
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با اشاره به اینکه ترویج گفتمان انقلابی و جهادی از اولویت های این سازمان است، گفت: نقش آفرینی جهادگران در مناطق کم برخوردار کشور تداوم راه شهدا، هشت سال دفاع مقدس است.
ارسال توسط :
پ
پ


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با اشاره به اینکه ترویج گفتمان انقلابی و جهادی از اولویت های این سازمان است، گفت: نقش آفرینی جهادگران در مناطق کم برخوردار کشور تداوم راه شهدا، هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز، با اشاره به اینکه جهادگران این سازمان با همکاری دانشجویان جهادی در مناطق کم برخوردار استان همدان به مردم خدمت رسانی می کنند، افزود: بسیجیان جهادی از ۸ تا ۱۸ مردادماه سال جاریدر شهرستان رزن همدان ایفا نقش و گفتمان جهادی را به مردم منطقه منعکس می کنند.
وی با بیان اینکه حضور موثر و تأثیر گذار جهادگران همانند تداوم راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، تصریح کرد: عملیات جهادی دانشجویی با استعانت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را برای رسیدن به تمدن اسلامی ادامه می دهد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز ابراز کرد: دانشجویان جهادی البرز از دانشگاه های خوارزمی، ان خواهر و برادر، آزاد واحد ، آزاد واحد هشتگرد، هنر رسام و غیره در اردوی جهادی عهد خدمت ۳ حضور دارند و در عرصه های فرهنگی، هنری، رسانه، آموزشی، دامپزشکی و غیره به مردم منطقه سردرود شهرستان رزن همدان خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پیش بینی شده تا پایان سال نسبت به تحویل ۵۰ واحد مسکونی به اقشار کم برخوردار نیز اقدام خواهد شد، افزود: محرومیت زدایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز است.
فلاحتکار با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی نقش مهمی در کاهش زمان اجرای پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها داشته است، تصریح کرد: در یک سال گذشته با عزم راسخ بسیجیان جهادگر استان البرز نسبت به احداث بیش از ۵۰ کیلومتر لوله گذاری و تعویض ۴۰۰۰ کیت انشعاب اقدام شده و این در حالی است که چه از نظر زمان و هزینه این پروژه بسیار کمتر از پیش بینی‌ها عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه ۳۵ مدرسه به کمک جهادگران دانشجو، رنگ آمیزی و زیباسازی شده است، خاطر نشان کرد: سنگر سازان بی سنگر جهادی استان در بیش از ۱۰۰ مورد فعالیت جهادی بخش های پزشکی، دندان پزشکی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و غیره حضور داشته اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.