نقش رسانه ها و بویژه صداوسیما در کنار دانشگاه بسیار مهم است
09 آبان 1402 - 10:46
شناسه : 685954
0
دکتر صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با فرخ نژاد مدیر کل صدا و سیما استان طی نشستی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر صیادی با فرخ نژاد مدیر کل صدا و سیما استان طی نشستی دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه دکتر شهرام صیادی، رئیس دانشگاه با اشاره به گستردگی فعالیت ها و اقدامات دانشگاه در حوزه های مختلف گفت: نقش رسانه ها و بویژه صداوسیما در کنار دانشگاه بسیار مهم بوده و فعالیت این دو در کنار هم معنا پیدا می کند.
وی با اشاره به دوران مبارزه با کرونا و همیاری بی نظیر صدا و سیما در کنترل و پیشگیری از این بیماری افزود: صدا و سیما و رسانه ها با حضور فعالانه خود تأثیر به سزایی در پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و امر مهم واکسیناسیون داشتند که این سبب شد البرز با شرایط خاصی که داشت بتواند در واکسیناسیون رتبه سوم کشوری را کسب کند.

وی بر آموزش مردم و ارائه خدمات دانشگاه در حوزه های مختلف با مشارکت رسانه ها و صداوسیما تاکید و خواستار مشارکت همه بخش های جامعه در اجرای موازین بهداشتی و سلامت شد.

دکتر صیادی با اشاره به نقش مهم صداوسیما در افزایش سواد سلامت مردم گفت: پیوست سلامت در صداوسیمای البرز به نحو مطلوبی طی سالهای گذشته صورت گرفته و امیدواریم این روند ادامه یابد.

در این جلسه، مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز نیز بر لزوم ارتباط مراکز علمی و نخبگان با صداوسیما تاکید کرد.
وی اظهارداشت: همکاری بین دانشگاه و صداوسیما علاوه بر موضوعاتی از قبیل سلامت همگانی در سایر مباحث مانند جوانی جمعیت، سالمندی سالم و سایر موضوعات روز جامعه می تواند ادامه داشته باشد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.