پ
پ

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، «روز ارتباطات و روابط عمومی» امروز میزبان کارکنان مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز بود و ضمن استماع دغدغه‌های کارکنان این بخش، با ابراز رضایت از اقدامات این مدیریت، از تلاش کارکنان کرد.

حسین در این دیدار روابط عمومی را پل ارتباطی هر دستگاه با بیرون از آن دانست و گفت: بخشی از آشنایی مراجعان با دستگاه قضایی به واسطه حضور و ارتباط مستقیم مراجعان با این مجموعه است اما بخش مهمی از شناخت و آگاهی مردم نسبت به عملکرد دستگاه قضایی، مرهون تلاش و انعکاس خدمات توسط روابط عمومی و ارتباطات است.

وی در ادامه با تبیین کارکردهای درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومی، گفت: بخش زیادی از انتقادات، پیشنهادات، گزارشات و دیدگاه های مردمی نسبت به دادگستری کل استان از طریق روابط عمومی اخذ و به مدیریت ارائه می‌شود.
عالی ترین مقام قضایی استان به نقش روابط عمومی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» اشاره کرد و متذکر شد: توفیقات دادگستری کل استان البرز در عرصه های مختلف در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه و تقدیر رئیس محترم قوه قضائیه از اقدامات دادگستری کل استان مرهون تلاش همه همکاران است، لکن روابط عمومی در انعکاس اقدامات و خدمات به مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی، نقشی ممتاز و ویژه داشته است.
وی در ادامه بر ضرورت دریافت آموزش‌های نوین و به روز توسط کارکنان روابط عمومی تاکید کرد و گفت: پیشرفت روزافزون تجهیزات ارتباطی و ابزارهای سمعی و بصری در حوزه ارتباط با مخاطبان، این ضرورت را ایجاب می‌کند تا دادگستری کل استان در استفاده از این ابزارهای نوین پیشرو باشد.
در پایان این دیدار، رئیس کل دادگسری استان البرز ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات از کلیه کارکنان شاغل در این بخش از دادگستری کل استان البرز با اهدای لوح، تقدیر کرد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر