تصویر
نقش زنان البرز در دوران دفاع مقدس تدوین می شود
14 تیر 1402 - 14:20
1
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: در نظر داریم با همکاری سازمان امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، کتاب نقش زنان البرزی در دوران دفاع مقدس تدوین خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: در نظر داریم با همکاری سازمان امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، کتاب نقش ی در دوران دفاع مقدس تدوین خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» روز چهارشنبه در نخستین مراسم کشوری تجلیل از پیشکسوتان زن دردفاع مقدس که در سالن همایش شهید یدالله غفورزاده هیات انصارالامام (ره) رزمندگان استان البرز برگزار شد، افزود: آیین تجلیل از بانوان پیشکسوت در دفاع مقدس برای نخستین بار توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز برگزار می شود.
وی اظهار کرد: نقش زنان و شیرزنان ایرانی که در دوران دفاع مقدس و پشت جبهه ها مقتدرانه حضور داشتند تا پشتیبانی برای فرزندان، همسران و برادرانشان در جبهه ها باشند باید برای نسل آینده و به ویژه دختران ایرانی تدوین و زنده بماند تا بدانند پیروزی های بدست آمده در جبهه های نبرد به دلیل حمایت های همیشگی این زنان بوده است.

وی گفت: شاید اگر این حضور حمایت گرانه این بانوان مجاهد در پشت جبهه ها نبود رزمندگان با اطمینان خاطر نمی توانستند در جبهه های نبرد حضور یابند و پیروزی ها را به دست بیاورند.
اسلامی با بیان اینکه حدود سه الی چهار هزار زن پیشکسوت دوران دفاع مقدس در استان البرز داریم، افزود: امروز نخستین برنامه تجلیل از این شیرزنان را با حضور ۲۰۰ نفر برگزار کردیم و در نظر داریم این برنامه ها را برای تمام پیشکسوتان خواهر در دفاع مقدس برگزار کنیم.
در این مراسم مادر شهید مدافع امنیت «سید روح الله عجمیان» نیز حضور داشت ضمن اینکه «زینب شیری»فرزند شهید مدافع حرم حافظ کل قرآن کریم، آیاتی از قرآن کریم را قرائت کرد.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان در دوران دفاع مقدس گفت: در نظر داریم با همکاری سازمان امور زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، کتاب نقش زنان البرزی در دوران دفاع مقدس تدوین خواهد شد.
م

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.