تصویر
نقش موثر سربازان در تامین امنیت کشور غیرقابل انکار است
13 مهر 1402 - 14:47
7
جانشین فرمانده انتظامی استان در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) گفت: نقش مهم و موثر سربازان وظیفه در تامین امنیت کشور غیر قابل انکار است و مردم نیز قدردان زحمات شبانه روزی شما در ایجاد امنیت کشور هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

جانشین فرمانده انتظامی استان در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) گفت: نقش مهم و موثر سربازان وظیفه در تامین امنیت کشور غیر قابل انکار است و مردم نیز قدردان زحمات شبانه روزی شما در ایجاد امنیت کشور هستند.

سرهنگ "محمد نادربیگی" در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که با حضور سربازان نمونه یگان های انتظامی در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، ضمن و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های کارکنان وظیفه اظهار داشت: سربازان نقش مهمی در برقراری و تامین نظم و امنیت از مرزها تا عمق شهرهای کشور دارند.
وی با بیان اینکه مردم قدردان امنیت سازان جامعه هستند افزود: فراجا مجموعه‌ای پویا، پرتحرک، از مردم و برای مردم است که نقش شما سربازان در اجرای ماموریت های حساس انتظامی غیرقابل انکار است.
جانشین ملاک و معیار انتخاب سربازان نمونه را نظم و انضباط ظاهری و معنوی، مسئولیت پذیری، اقدامات برجسته هنری، ، و تفکر بسیجی برشمرد و اذعان داشت: تفکر بسیجی عاملی برای شکست دشمنان کشور جمهوری‌ اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف است.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به سیاست‌های مجموعه انتظامی در فراهم کردن زمینه پرورش و پویایی سربازان در طول دوران خدمت وظیفه عمومی تصریح کرد: سربازان در دوران مختلف مانند جنگ تحمیلی، نقش‌های بسیار ارزنده و خوبی ایفاء کردند و در امور انتظامی نیز با تخصص و دانش خود، نقش بسزایی در تامین امنیت کشور دارند.
لازم به ذکر است در پایان این جشنواره از سربازان نمونه معاونت‌ ها، پلیس‌های تخصصی، و یگان ویژه لبرز با اهدا لوح تقدیر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.