تصویر
نقش ویژه مردم در تحقق اهداف مدیریت شهری
26 تیر 1402 - 15:34
3
دبیر شورای اسلامی شهر کرج به نقش ویژه مردم در تحقق اهداف مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم بازوی یاری رسان در بهبود امور شهر و محلات است فاطمه منعمی در کمیسیون فرهنگی ورزشی ، اجتماعی اظهار داشت : استفاده از پتانسیل های سرای محلات در به کارگیری مشارکت اقشار مختلف مردم اعم از سازمانهای مردم نهاد می تواند مدیریت شهری را در تحقق اهداف مدیریت شهری یاری دهد و همچنین دسترسی شهروندان را به دریافت خدمات در نزدیکی محل سکونت تسهیل می کند.
ارسال توسط :
پ
پ


دبیر شورای اسلامی به نقش ویژه مردم در تحقق اهداف مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم بازوی یاری رسان در بهبود امور شهر و محلات است
در کمیسیون ، اظهار داشت : استفاده از پتانسیل های سرای محلات در به کارگیری مشارکت اقشار مختلف مردم اعم از سازمانهای مردم نهاد می تواند مدیریت شهری را در تحقق اهداف مدیریت شهری یاری دهد و همچنین دسترسی شهروندان را به دریافت خدمات در نزدیکی محل سکونت تسهیل می کند.

وی نقش بانوان در مشارکت سراهای محلات را مهم دانست و افزود: استفاده از توانمندی مادران که مدیریت خانواده و تربیت فرزند را نیز بر عهده دارند، در مراکز فرهنگی می تواند در ارتقاء فرهنگ و دانش مخاطبین تاثیر مستقیم خواهد داشت.
دبیر شورای اسلامی شهر در پایان تاکید داشت: فعالیت سراهای محله تاثیر مستقیمی در جامعه دارد زیرا این اماکن به عنوان مراکز واسط بین مردم و شهرداری، می توانند یکی از ابزارهای توانمند سازی و جذب مشارکت مردمی با رویکرد تکیه بر محله محوری و داشتن شهری سالم و پویا باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.