نقص فنی و تجهیزات غیراستاندارد علت توقف تاب زنجیره ای در بوستان نژادفلاح کرج
  • مهر ۳, ۱۴۰۲ ساعت: 10:16
  • شناسه : 660726
    4
    سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج شامگاه شنبه در بوستان نژادفلاح محلی که تاب زنجیره ای در ارتفاع ۲۵ متری متوقف شده حضور یافت و در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: بمحض اطلاع از وقوع این حادثه با همکاری مدیریت بحران فرمانداری کرج و آتش نشانی، نردبان بلند مرتبه شهرداری در محل مستقر شد تا هر چه سریعتر شهروندانی که در ارتفاع ۲۵ متری از سطح زمین معلق مانده بودند به پایین انتقال پیدا کنند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان شامگاه شنبه در بوستان نژادفلاح محلی که تاب زنجیره ای در ارتفاع ۲۵ متری متوقف شده حضور یافت و در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: بمحض اطلاع از وقوع این حادثه با همکاری مدیریت بحران فرمانداری کرج و آتش نشانی، نردبان بلند مرتبه شهرداری در محل مستقر شد تا هر چه سریعتر شهروندانی که در ارتفاع ۲۵ متری از سطح زمین معلق مانده بودند به پایین انتقال پیدا کنند.

    وی با اشاره به اینکه نقص فنی و تجهیزات غیراستاندارد موجب بروز این اتفاق بوده است، افزود: وضعیت ۵ شهروند گرفتار در این تاب زنجیره ای مساعد می باشد و این اتفاق حادثه ای را بدنبال نداشته است.
    سرپرست فرمانداری کرج در ادامه تاکید کرد: ایمنی تجهیزات و وسایل بازی در پارک های کلانشهرکرج باید بررسی شود و در خصوص موضوع ایمن سازی تجهیزات بازی پارک‌ها نیز از شهرداری‌ها انتظار می‌رود دقت نظر ویژه ای در این زمینه صورت بگیرد تا شاهد اتفاقات مشابه نباشیم.
    وی در ادامه فعالیت هرگونه وسیله بازی غیراستاندارد در پارک ها، معابر و.
    .
    .
    را ممنوع اعلام کرد و افزود: تمامی وسایل و تجهیزات بازی باید استانداردهای لازم و مورد نیاز برای نصب را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت بر عهده مدیر مربوطه خواهد بود و با تخلفات در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر