تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

نقطه آرمانی در مناظره دانشجویی رسیدن به جامعه گفت وگو محور است
19 بهمن 1401 - 13:40
2
رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با ییان اینکه نقطه آرمانی در مسابقات مناظره دانشجویی رسیدن به جامعه گفت وگو محور است، گفت: اگر بخواهیم جامعه ای پویا و رو به جلو داشته باشیم باید به ضرورت گفت وگو توجه کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با ییان اینکه نقطه آرمانی در مسابقات مناظره دانشجویی رسیدن به جامعه گفت وگو محور است، گفت: اگر بخواهیم جامعه ای پویا و رو به جلو داشته باشیم باید به ضرورت گفت وگو توجه کنیم.

احمدرضا فیروزی در مراسم آغاز یازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی که به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد، افزود: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب شهدای زیادی داده‌ایم و این ایام تلنگری است که مسیر طی شده این سال‌ها را مرور کنیم.
وی اظهار کرد: در جامعه کنونی در حد زیادی به گفت و گو نیاز داریم ولی متأسفانه هنوز گفت و گو در مراودات ما نقش پررنگی ندارد ضمن اینکه گفت‌وگو این ظرفیت را دارد که کدورت‌ها را به دوستی تبدیل کند، تعارضات را کاهش دهد و در تلطیف کنش‌های ارتباطی موثر باشد.
فیروزی با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته در سال‌های اخیر بر روی مناظره سرمایه‌گذاری کرده‌اند، گفت: این در حالی است که مناظره در باورهای دینی و ملی ما ریشه دارد و قبل از همه در سیره ائمه ما بوده که مناظرات امام رضا(ع) از معروف‌ترین آنها است.
رییس ج شعار اصلی مسابقات مناظره دانشجویی را فراهم کردن فضا و فرصتی برای یادگیری عنوان کرد و افزود : در برگزاری مناظرات باید قائل به الزاماتی باشیم.
فیروزی یکی از این الزامات را هنر خوب شنیدن عنوان کرد و گفت: یکی از معضلات ما در جامعه این است که خوب نمی‌شنویم بنابراین باید خوب شنیدن بالاخص از طرف مخالف را برای درک طرف مقابل، گفت و گو و ایجاد ارتباط بهتر تمرین کنیم.
وی با اشاره به اینکه تحمل آرای مخالف هم در مناظره از الزامات اصلی است، اظهار کرد: در هر مناظره‌ای طرف مخالف و موافق باید به رعایت ادب و اخلاق و تحمل نظرات یکدیگر توجه ویژه داشته باشند.
رییس جهاد دانشگاهی استان البرز نقدپذیری و مستدل و منطقی سخن گفتن را هم از دیگر الزامات یک مناظره استاندارد عنوان کرد و گفت: رعایت این نکات مهم در داوری مسابقات اثرگذار است.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با ییان اینکه نقطه آرمانی در مسابقات مناظره دانشجویی رسیدن به جامعه گفت وگو محور است، گفت: اگر بخواهیم جامعه ای پویا و رو به جلو داشته باشیم باید به ضرورت گفت وگو توجه کنیم.
رییس جهاد دانشگاهی استان البرز با ییان اینک

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.