تصویر
نماز جمعه دژ و حصاری مستحکم در مقابل حربه های معاندین است
06 مرداد 1401 - 11:25
2
بهمنی در آئین گرامیدشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه : نماز جمعه دژ و حصاری مستحکم در مقابل حربه های معاندین و جلوه گاهی برای نمایش اتحاد وهمدلی مسلمین است.
ارسال توسط :
پ
پ

بهمنی در آئین گرامیدشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه : نماز جمعه دژ و حصاری مستحکم در مقابل حربه های معاندین و جلوه گاهی برای نمایش اتحاد وهمدلی مسلمین است.

درآئین گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس ازانقلاب اسلامی ، که با حضور مسئولین شهری و فعالان ستادنمازجمعه و روسای هیئت های مذهبی کمالشهر در مسجدجامع این شهر برگزار شد، ضمن تاکید براین مطلب گفت:نمازگزاران با حضور در صفوف بهم پیوسته نماز جمعه جلوه ای از قدرت ، وحدت و همبستگی را مقابل دیدگان متخاصمین ، کوردلان و دشمنان اسلام به منصه ظهور میگذارند تا این باور عظیم و ارزشمند قدرتمند تر از پیش در اذهان جهانیان حک گردد که همواره نماز دشمن شکن جمعه ، پایگاه قدرتمند و نافذی در دنیاست که مسلمین را راهنمائی است به سوی تعالی.
دکتر بهمنی در ادامه ضمن تجلیل از پدر معنوی شهر ، امام جمعه محترم کمالشهر که همواره با رهنمونهای روشنگرانه خود ،رهنمائی نیکو برای مسئولین و شهروندان هستند ، گفت: ما به عنوان خادمان مردم همیشه در صحنه و غیور کمالشهر ، همواره باافتخار و اشتیاق گوش به فرامین حجت الاسلام والمسلمین وثوقی امام جمعه محترم کمالشهر هستیم ، چراکه نصایح و توصیه های ایشان چون نوری متجلی ، مسیر خدمت و تعالی را برای ما محرز و مشخص می نماید.
شهردار کمالشهر در ادامه با تشکر از خادمان ستادنماز جمعه جهت همکاری در برگزاری این فریضه مهم سیاسی و گفت: در سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ، بسیار شایسته و بایسته است از زحمات خالصانه خادمان و عزیزانی که هر هفته در تلاشند این همایش عظیم معنوی و سیاسی بی نقص و برازنده برگزار گردد ، ی شایسته به عمل آوریم .
دکتر بهمنی درخاتمه خاطرنشان کرد: مدیریت شهری همواره همراه و همدل مردم ومسئولین بویژه فعالان دینی و ،در مسیر خدمت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با تمام توان خود در راستای اعتلا و اشاعه ی دین و تحیکم پایگاه های دینی ، تلاش می نماید.
گفتنی است در این مراسم از خادمان ستادنماز جمعه و برندگان مسابقات هفتگی حاشیه نماز جمعه تجلیل به عمل آمد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.