تصویر
نمایشگاه، فرصتی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری البرز به کشور
19 بهمن 1401 - 16:52
1
معاون سرمایه‌گذاری شهرداری کرج نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را موقعیت مناسبی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری و جذب گردشگر دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سرمایه‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را موقعیت مناسبی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری و جذب گردشگر دانست.

اصغر نصیری در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: استان البرز دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و به عنوان منطقه گردشگری موقعیت خوبی را دارد.
معاون سرمایه گذاری شهرداری با اشاره به اینکه کرج و استان البرز از گذشته به عنوان باغ شهر معرفی شده، گفت: این استان دارای جاذبه‌های بسیار مهم در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری است.
نصیری با توجه به اینکه البرز دارای زیبایی‌های بسیاری است اما زیر ساختهای درستی ندارد، عنوان کرد: یکی از بزرگترین و بهترین جاده‌های گردشگری که جاده چالوس است در استان البرز وجود دارد.
او ادامه داد: استان البرز دارای فرصت‌های سرمایه گذاری و گردشگری بسیاری است اما زیر ساخت‌ها در این استان هنوز درست تعریف نشده است.
نصیری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری را موقعیت مناسبی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث افزایش تبادل اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، در سطح کشور می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.