تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

نمایشگاه آثار اعضا از کتاب «آهای مواظب ما باشید»در مرکز شماره ۱ کانون کرج
30 آبان 1401 - 9:50
2
آثار فرآیندی کتابخوانی- محیط زیستی اعضای مرکز شماره 1 کانون کرج به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

آثار فرآیندی کتابخوانی- محیط زیستی اعضای مرکز شماره ۱ کانون به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

فاطمه علیپور، مسؤول مرکز شماره یک کانون کرج ضمن اعلام این خبر افزود آموزش حفظ محیط زیست به کودکان یکی از ضروریات فعالیت‌های است و آموزش با رویکرد فعالیت های عملی یکی از جذاب ترین و موثرترین راه‌ها برای جذب و پایدارسازی اعضاء است از این رو فعالیت کتابخوانی برای پیش برد این موضوع بهترین گزینه است .

وی افزود خوشبختانه با وجود مجموعه کتاب های (آهای مواظب ماباشید)که در مورد حیوانات در حال انقراض است ،تا حدودی می توان آگاهی لازم را در این مورد به اعضا داد؛ از طرفی یکی از رویکردهای کانون، تشویق به جستجو گری در مراکز فرهنگی است لذا با بهره گیری از ظرفیت مربیان و اعضا با مطالعه می توان تا حدزیادی به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

علیپور هدف از اجرای این برنامه را آشنایی اعضا با حفظ محیط زیست و حیوانات عنوان کرد ه و تشویق و ترغیب به مطالعه و پژوهش را از دیگر اهداف این طرح خواند و گفت این گونه فعالیت ها راه را برای رشد و بالندگی اعضا فراهم خواهند کرد.
مسؤول مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در تشریح فرآیند اجرای طرح هم گفت در این طرح از قالب‌های معرفی و روخوانی کتاب و فعالیت جذاب کاردستی بهره برده شد و مربیان در اولین گام کتاب ها را به اعضا معرفی کرده، سپس آن ها را به کتابخوانی و پژوهش در رابطه با حیواناتی که کتاب آن را معرفی می کرد ترغیب می کردند و در ادامه با استفاده از فعالیت عملی کاردستی کودکان را به خواندن کتاب ها و یافتن اطلاعات بیشتر ترغیب می کردند.

وی بازه اجرای این طرح را نیز تابستان ۱۴۰۱ اعلام کرد.
گفتنی است این نمایشگاه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی دایر شده و همچنان پذیرای علاقه‌مندان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.