تصویر
نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در کرج دایر شد
06 شهریور 1402 - 15:37
2
نمایشگاه سه بعدی تجسمی و معرفتی جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی روز دوشنبه در مصلای نماز جمعه کرج برپا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نمایشگاه سه بعدی تجسمی و معرفتی جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی روز دوشنبه در مصلای نماز جمعه برپا شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در بازدید از نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین که در مصلای کرج برگزار شد، گفت: برپایی این نمایشگاه توسط مجتمع بین المللی مهدیون یکی از اقدامات شایسته ای بوده است که چندین سال متمادی برگزار شده است.
آیت الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی افزود: رشد و بالندگی این مجموعه به جایی رسید که توانست که در کشور عراق این رویداد برگزار شود.
امام جمعه کرج با بیان اینکه مجتمع بین المللی مهدیون خواستار برپایی این نمایشگاه به صورت دائمی و ماندگار هستند، افزود: این مهم همت و یاری همه مسئولین فرهنگی استان را می طلبد.
در صورت شکل گیری این نمایشگاه به صورت دائمی، اقشار و گروه های مختلف فکری و انسانی از سایر استان های کشور نیز می توانند با سفر به البرز، از این داشته استان ما بازدید کنند و از فیوضات معنوی آن بهره مند شوند.

در ادامه محمود شفیق مدیر مجتمع بین المللی مهدیون کرج گفت: نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین در سال های گذشته در کربلا معلی برگزار شده و امسال دهه اول در محل مجتمع مهدیون کرج برگزار شد و در ماه صفر در مصلای کرج برپا شده است.
وی اظهار کرد: افرادی که نتوانستند برای زیارت اربعین به کربلای معلی مشرف شوند می توانند دلهای خود را از این مکان معنوی به کربلا پرواز بدهند.
مدیر مجمتع بین الملی مهدیون کرج با اشاره به اینکه نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین به صورت دائمی در استان البرز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: استان های دیگر هم می توانند از نمایشگاه بازدید داشته باشند، ضمن اینکه برای قشر جوان موثر خواهد بود.
وی افزود: این نمایشگاه کل تاریخ تشیع، تاریخ مهدویت، دعای ندبه تجسمی و معرفتی را با الهام گرفتن از سیره انبیا و اولیای الهی به تصویر می کشد و امید است بتوانیم به عنایت امام زمان (عج) و لطف امام جمعه محترم کرج این مهم را در استان به نتیجه برسانیم.
در نمایشگاه تجسمی و معرفتی جاماندگان اربعین حسینی ماکت واقعه عاشورا، ماکت سه بعدی بین الحرمین و تابلوهای نقاشی وقابع بعد از عاشورا برای عموم به نمایش گذاشته شده است.
علاقه مندان می توانند از روز ششم تا ۲۵ شهریور ماه، از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

منبع ایرنا برچسب ها: نمایشگاه سه بعدی تجسمی و معرفتی جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی روز دوشنبه در مصلای نماز جمعه کرج برپا شد.
نمایشگاه سه بعدی تجسمی و معرفتی جاماندگان پیاده روی اربعین حسینی روز دوشنبه در مصلای نماز جمعه کرج برپا شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.