تصویر
نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های روستایی در روستای دنبلید برگزار شد
16 خرداد 1402 - 9:20
3
علی مهدوی فرماندار با همراهی باستانی بخشدار مرکزی و طهماسبی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان از نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های روستایی در روستای دنبلید بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


علی مهدوی فرماندار با همراهی باستانی بخشدار مرکزی و طهماسبی رئیس اداره میراث ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان از نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی های روستایی در روستای دنبلید بازدید کرد.

علی مهدوی در جریان بازدید از این نمایشگاه ارتقاء بخشیدن به کیفیت زندگی در روستاها را مهم دانست و گفت: تعامل و همکاری با گروه های مردمی در روستاها و تقویت تعامل با بخش خصوصی و صاحب نظران می تواند در بهتر دیده شدن توانمندی های روستائیان موثر باشد.
فرماندار با بیان اینکه عمده فعالیت هایی که در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده بر گرفته از سنت و دستاوردهای روستایی است که در جهت رونق بخشیدن به فضای کسب و کار در روستاها یادآور تلاش مردمان در گذشته می باشد.
ایشان در بازدید از نمایشگاه افزود: بازاریابی و توسعه کارآفرینی دو مقوله مهمی هستند که باید در کنار توانمندی های روستایی مد نظر قرار گیرد تا همچون گذشته بتوانیم از ابزارهای سنتی در پیشرفت صنایع روستایی تلاش نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.