تصویر
نمایشگاه فرهنگی-ورزشی کرج فردا به کار خود پایان می‌دهد
25 تیر 1401 - 16:30
1
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از برپایی بیش از ۱۵۰ غرفه توسط هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از برپایی بیش از ۱۵۰ غرفه توسط هیات‌های و سازمان‌های مردم نهاد در بزرگترین نمایشگاه ورزشی کشور در البرز خبر داد.

در حاشیه افتتاح بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی و ورزشی کشور در گفت: پیرو فرمایش‌های مقام معظم رهبری مبی بر نشاط و امیدآفرینی با برگزاری جلسات مختلف با هیات‌های ورزشی و سمن‌های فعال در حوزه جوانان و با تلاش بی وقفه همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر دستگاه‌های متولی در برپایی این نمایشگاه روز ۲۲ تیرماه شاهد افتتاح رسمی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی و ورزشی کشور در کرج بودیم.
وی افزود: این نمایشگاه با بیش از ۱۵۰ غرفه و حضور هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان برپا شده است.

جانعلی ادامه داد: طی برگزاری این نمایشگاه هیات‌های ورزشی به طور رایگان آموزش‌های لازم را در این ایام به خانواده‌هایی که علاقه‌مند هستند فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند، ارائه خواهند داد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین برای در سطح کشور پس از دو سال با همکاری و همدلی تمامی متولیان فرهنگی و ورزشی استان برپا شده است.
بیان کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، قرعه کشی و اهدای جوایز همراه با اجرای جنگ‌های شبانه از دیگر برنامه های این جشنواره در استان البرز است.
وی خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‎‌توانند تا فردا یکشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ برای بازدید از بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی استان به مجموعه ورزشی انقلاب کرج واقع در باغستان مراجعه نمایند.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.