تصویر
نمایشگاه فرهنگ پوشش اقوام ایرانی روبان صورتی افتتاح شد
26 بهمن 1401 - 15:25
1
نمایشگاه فرهنگ پوشش اقوام ایرانی روبان صورتی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از معاونین و مدیران این واحد دانشگاهی بر پا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نمایشگاه فرهنگ پوشش اقوام ایرانی روبان صورتی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد و جمعی از معاونین و مدیران این واحد دانشگاهی بر پا شد.

به همت حوزه امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، نمایشگاه فرهنگ پوشش اقوام ایرانی روبان صورتی با حضور دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از معاونین و مدیران این واحد دانشگاهی با موضوع سیر عفاف و حجاب در ادیان، جهان و ایران و پوشش اقوام ایرانی بر پا شد.
شرکت در کارگاه های علمی و هنری، آموزش و برش رایگان مقنعه و چادر، عکس با لباس محلی در آتلیه اقوام ایرانی، مسابقه روبان صورتی، زندگی نامه حضرت فاطمه (س) در قاب نقاشی از دیگر برنام های جانبی این نمایشگاه بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.