تصویر
نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی و حضور پررنگ منطقه ویژه اقتصادی پیام
21 تیر 1402 - 11:59
1
نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد.
ارسال توسط :
پ
پ


نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که منطقه ویژه و فرودگاه بین المللی پیام در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد.

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری پیام در این رابطه گفت: این نمایشگاه از امروز چهارشنبه بیست و یکم تیرماه به مدت دو روز در حاشیه سومین رویداد اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو در حال برگزاری است.
سید مجتبی حسین پور کاشانی افزود: در این نمایشگاه که شرکت های فناور داخلی، توانمندی های خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به نمایش گذاشتند منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام نیز بخشی از ظرفیت های خود را در حوزه آی.
تی و آی.
سی.
تی با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارایه کرده است.
وی با اشاره به حضور ۶ شرکت فناور مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در نمایشگاه معرفی توانمندی های فناورانه داخلی، بیان داشت: اتصال صنعت میانه، تجارتخانه حاجی قاسم، داده پرداز رایانه تلاش، مراکز داده ای نوین، تلکام آرین، همراه اول و فراوید از جمله شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.
حسین پور ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حالی به سمت تبدیل شدن به قطب اقتصاد دیجیتال منطقه حرکت می کند که استقرار شرکت های بین المللی، راه اندازی گمرک تخصصی فاوا و توسعه حمل و نقل بار هوایی با هدف انتقال تکنولوژی، تولید تجهیزات و ارایه خدمات در سطح بین‌الملل را در دستور کار خود قرار داده است.
مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام افزود: شرکت در نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه معرفی توانمندی‌های فناورانه داخلی با هدف معرفی توانمندی های این منطقه و جذب شرکت های فعال در حوزه فناوری های نوین صورت می گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.