تصویر
نمایشگاه نوشت البرز افتتاح شد
26 شهریور 1403 - 7:30
شناسه : 1281498
0

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: دومین نمایشگاه عرضه و فروش نوشت‌افزار ایرانی در فرهنگسرای کوثر آغاز به کار کرد. امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل مدارس و دغدغه خانواده‌ها جهت تأمین نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان، سازمان فرهنگی، اجتماعی […]

معاون شهردار و رئیس سازمان ، و شهرداری گفت: دومین نمایشگاه عرضه و فروش نوشت‌افزار ایرانی در فرهنگسرای کوثر آغاز به کار کرد.

امیر اشتری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با توجه به نزدیکی فصل مدارس و دغدغه خانواده‌ها جهت تأمین نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز اقدام به برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی کرده که در روز اول با استقبال کم نظیر شهروندان روبرو شد.
وی افزود: نمایشگاه نوشت البرز که با هدف حمایت از تولید داخل و کالای با کیفیت ایرانی راه‌اندازی شده، از ۲۴ شهریور تا ۶ ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل فرهنگسرای کوثر واقع در چهارراه کارخانه قند، میزبان عموم مردم عزیز کرج است و شهروندان گرامی می‌توانند جهت تأمین لوازم تحریر مورد نیاز خود به غرفه‌های متنوع این نمایشگاه مراجعه کنند.
بیان داشت: رصد ماه و ستارگان، رادیو نمایشگاه، قصه گویی، بازی و سرگرمی از دیگر بخش‌های نمایشگاه نوشت البرز است.

نمایشگاه نوشت البرز افتتاح شد

نمایشگاه نوشت البرز افتتاح شد

نمایشگاه نوشت البرز افتتاح شد

نمایشگاه نوشت البرز افتتاح شد

نمایشگاه نوشت البرز افتتاح شد

منتشر شده در تاریخ ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کرج امروز – شهرداری کرج

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.