تصویر
نمایش توانمندی های استان در جشنواره البرز قوی
23 آبان 1401 - 9:08
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه به رغم مزیت های بسیاری که جشنواره البرز قوی از آن برخوردار است اما به لحاظ کارآمدی نیازمند یکپارچه سازی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های ذیربط است،گفت: این طرح در راستای بالفعل نمودن ظرفیت ها و توانمندی های استان و در حوزه های مختلف با رویکرد وفاق اجتماعی و امید آفرینی اجرا می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز با بیان اینکه به رغم مزیت های بسیاری که جشنواره البرز قوی از آن برخوردار است اما به لحاظ کارآمدی نیازمند یکپارچه سازی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های ذیربط است،گفت: این طرح در راستای بالفعل نمودن ظرفیت ها و توانمندی های استان و در حوزه های مختلف با رویکرد وفاق اجتماعی و امید آفرینی اجرا می شود.

ولی پوری در اولین جلسه هماهنگی جشنواره البرز قوی که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو در سالن معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی برگزار شد ضمن قدردانی از حضور شبانه روزی مدافعان امنیت در کشور و گرامیداشت شهدای این عرصه افزود: اجرای جشنواره البرز قوی از تاکیدات نماینده عالی دولت در استان است و فرمانداران شهرستان های تابعه در هر شهرستان جلسات متناظر را هدایت و راهبری می کنند.
وی افزود: این طرح شامل برنامه های های متنوع اجتماعی، و می باشد که به دستگاههای اجرایی و فرمانداران برای اجرا ابلاغ شده است.
معاون استاندار با اشاره به فرصت های متعدد طرح "البرز قوی" برخی از ویژگی های آن را بر شمرد و گفت؛ امیدآفرینی در محله های کم برخوردار با هدف خدمت رسانی جهادی و به هنگام مدیران، ایجاد فضای رقابتی بین مدیران در پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم، انعکاس امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی، افزایش مشارکت عمومی و نشاط اجتماعی و تجلیل از نخبگان و استعدادهای درخشان از برنامه های شاخص جشنواره البرز قوی بشمار می رود.
وی افزود: برای پاسداری از حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای عزیزی که تقدیم کشور شده است باید جهادگونه وارد میدان شد و با بصیرت افزایی، وحدت و اخوت، همبستگی، ایجاد نشاط اجتماعی، امیدآفرینی دستاوردهای دولت را به نمایش گذاشت.
ولی پوری با تحلیلی بر نقش رسانه های بیگانه در وارونه جلوه دادن و رویدادهای وقایع اخیر گفت: از جمله مهم ترین رسالت امروز ما مقابله با جنگ روانی دشمن است؛ آنها سعی دارند با فریب افکار عمومی مسائل را وارونه جلوه دهند به طوری که روز را شب جلوه می دهند و با بازی های رسانه ای قصد وارد نمودن ضربه دارند و البته غیر از این انتظار نمی رود لذا باید مراقبت کرد چون جریان نفاق و تجزیه طلب قصد تعدی دارند که ان شا ا.
.
.
با حضور و هشیاری مدافعان امنیت این تحرکات خنثی می شود.

معاون استاندار همچنین افزود: در این شرایط نقش دستگاه های اجرایی در کنار رسانه ها برای بیان حقایق و جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است.
ولی پوری گفت: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره علیه ارزش های والای انقلاب توطئه می کنند؛ مدیران دستگاه های اجرایی استان می بایست با اتحاد، وحدت و هم افزایی در برابر آشوب هایی که هر از چند گاهی به وقوع می پیوندد هشیار باشند و به موقع با اطلاع رسانی گسترده این نقشه ها را بی اثر کنند.
ولی پوری گفت: باید خدمات دولت را برجسته سازی کنیم، قلم بزنیم، تجزیه و تحلیل کنیم و ما حصل تولیدات محتوایی خود را برای افکار عمومی تبیین نماییم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز برگزاری نشست های شورای اطلاع رسانی و ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده را جهت پویایی جشنواره البرز قوی در دستگاه های اجرایی استان را ضروری دانست و گفت: این مهم در دستور کار شورای اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت.
در این نشست مدیران دستگاه های اجرایی برگزاری جشنواره‌ی « البرز قوی» با هم اندیشی لازم ضمن مشخص نمودن سطح همکاری هر دستگاه، در خصوص نحوه‌ی اجرای این جشنواره بحث و تبادل نظر کردند.
ولی پوری همچنین با تشریح وظایف اعضای کارگروه و سایر هماهنگی‌های لازم افزود: استفاده از ظرفیت‌ حد اکثری تبلیغی سازمان‌های عضو، انجام تبلیغات محیطی در استان، انتشار پوستر جشنواره در فضاهای مختلف، برنامه ریزی برگزاری نشست‌های متناظر در شهرستان های استان، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان، اطلاع‌رسانی گسترده و .
.
.
از جمله مواردی بود که توسط معاون استاندار مطرح شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.