تصویر
نمایش جشن تکلیفی برای خواهرم در مسجد سید الساجدین
26 بهمن 1401 - 9:01
2
دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان البرز نمایش جشن تکلیفی برای خواهرم به نویسندگی و کارگردانی مریم سلامت پور را تولید نمود گفتنی است این نمایش در مسجد سیدااساجدین محله اسلام آباد کرج در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه اجرا شد.
ارسال توسط :
پ
پ

دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان البرز نمایش جشن تکلیفی برای خواهرم به نویسندگی و کارگردانی مریم سلامت پور را تولید نمود
گفتنی است این نمایش در مسجد سیدااساجدین محله اسلام آباد در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه اجرا شد.
این نمایش درباره ی دختربچه ایست که پدرش شهید مدافع حرم بوده و حالا مادرش که پرستار بوده نیز آسمانی شده و جزو شهدای مدافع سلامت است دخترک به سن تکلیف رسیده و خواهر و اطرافیانش دغدغه ی برگزاری جشن تکلیف برای او را دارند.
بازیگران این نمایش : فاطمه هاشمی طباطبایی زینب عزیزی ریحانه اکبری نازنین زهرا اکبری رها خانوردی هستی محمدی نیایش سادات فاطمی ستایش افاضاتی نورا نوروزی بودند.
.
که با حمایت های مسئولان مسجد ، سرکار خانم شهناز جعفری و سرکار خانم معصومه شقاقی و آقای سید امیر هاشمی طباطبایی با استقبال پرشور خانواده ها این نمایش به اجرا رسید

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.