تصویر
نمایش شب واقعه، در کرج، به روی صحنه رفت
26 شهریور 1402 - 17:36
1
گروه نمایشی پاسارگارد، نمایش شب واقعه را در کرج به روی صحنه برد.
ارسال توسط :
پ
پ

گروه نمایشی پاسارگارد، نمایش شب واقعه را در به روی صحنه برد.

گروه نمایشی پاسارگارد، نمایش شب واقعه، به قلم دکتر محمد عارف و کارگردانی وتهیه کنندگی احسان فلاحیان، در سالن حیاتی مهر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز، از تاریخ ۱۹ الی ۲۸ شهریور ماه به روی صحنه می برد.
بازیگران این نمایش را مرضیه ذاکری، آرزوشفیعی، احسان فلاحیان، نوید کشاورز، سینا مبلغ الاسلام، فاطمه سادات رئوف، فلورا حسین زاده وثنا آقایی تشکیل می دهند.
همچنین بازیسازان این نمایش محیا جهانگیری، علی قورت بیگلو، امیرمهدی جواندل، بنیامین عرب عامری، مریم باقرپور، نازنین شیخ علی، طنازعقبایی، فاطمه فرخانی، فاطمه همتی، فریماه حسین زاده هستند و محمد حسین عالمی نژاد، طراحی پوستر، الین موسوی، اجرای نور، بهار ابهری، پخش صدا را در این نمایش عهده دار هستند.

گفتنی است شایان فلاحیان دستیار کارگردان این نمایش مذهبی می باشد.
به گفته احسان فلاحیان، کارگردان این نمایش، نمایش شب واقعه در ژانر مذهبی به قلم دکتر محمد عارف نگارش شده است.
فلاحیان اظهار داشت: در ابتدا با مشورت دستیارم شایان فلاحیان قرار بود این نمایش در سالن محراب تهران به شیوه ای مدرن و دوسویه اجرا برود که در اتاق فکر گروه پاسارگاد به نتایجی رسیدیم که در استان البرز شهرکرج و به همان تک سویه قناعت کنیم به جرئت میتوانم بگویم شب واقعه تنها نمایشی بود که در این ۲۳ سالی که در فعالیت هنری هستم مرا اذیت کرد احسان فلاحیان خاطر نشان کرد: سخت ترین و دلپذیر ترین آزمون خطای خود را با نمایش شب واقعه دربازده زمانی دوهفته به روی صحنه بردیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.