تصویر
نمایش “پارانویا” در کرج به روی صحنه می رود
26 بهمن 1402 - 16:07
4
نمایش پارانویا در پلاتو حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به روی صحنه می رود.
ارسال توسط :
پ
پ

نمایش پارانویا در پلاتو حیاتی مهر ا، به روی صحنه می رود.

نمایش "پارانویا" با طراحی، نویسندگی و کارگردانی سپیده توکلی از هنرمندان استان البرز، و تهیه کنندگی یوسف موسوی، در پلاتو حیاتی مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، به روی صحنه می رود.
همچنین در این اثر، مژگان چارانی به عنوان مشاور کارگردان و بازیگر و مهران روحبخش و سپیده توکلی نیز به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

این نمایش با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، انجمن نمایش البرز، سایت تیوال و تئاتر ، از ۲۷ بهمن ماه لغایت ۳ اسفند ماه از ساعت ۱۹ در معرض دید علاقمندان به هنرهای نمایشی قرار می گیرد.
گفتنی است نمایش پارانویا به عنوان نمایش هایی که با رویکرد روانپزشکی و دغدغه های روز به بررسی چالش های خانوادگی و اجتماعی این بیماری و شناخت درمان های آن می پردازد با این امید که چراغی باشد در مسیر برخورد منطقی و واقع بینانه با این بیماری نهفته که می تواند هر فردی از جامعه را درگیر کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.