10 مهر 1403 - 11:14
شناسه : 1470984
0

نماینده رییس جمهوری از تصفیه خانه فاضلاب کرج بازدید کرد در آستانه افتتاح و بهره برداری از هفت طرح آبرسانی و فاضلاب در البرز، مهندس بالایی نماینده دفتر نهاد ریاست جمهوری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی آبفای البرز،حمیدرضا نامداری مدیرعامل این شرکت در این بازدید به تشریح […]

نماینده رییس جمهوری از تصفیه خانه فاضلاب بازدید کرد

در آستانه افتتاح و بهره برداری از هفت طرح آبرسانی و فاضلاب در البرز، مهندس بالایی نماینده دفتر نهاد ریاست جمهوری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب کرج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آبفای البرز،حمیدرضا نامداری مدیرعامل این شرکت در این بازدید به تشریح واحد های مختلف تصفیه خانه فاضلاب کرج پرداخت و گفت:علاوه بر آمادگی برای مراسم افتتاح پروژه زیست محیطی کرج که با حضور ریاست جمهوری ایران ۱۶ آذر ماه جاری در البرز برگزار خواهد شد،۶ طرح دیگر آبرسانی و هوشمند سازی تاسیسات با مجموع ارزش ریالی ۱۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد .

وی افزود :با بهره برداری از این طرح ملی علاوه بر حفظ محیط زیست و بهداشت عمومی از پساب خروجی آن در و صنایع بعنوان تنها منبع پایدار و جایگزین با منابع محدود آب شرب و تغذیه مصنوعی سفره های زیرزمینی استفاد می شود .

در این بازدید دکتر افضلی معاون امور عمرانی استانداری البرز،نماینده ی نهاد ریاست جمهوری را مشایعت می کرد.

منبع : آب و فاضلاب البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.