تصویر
نماینده مجلس خواستار برخورد قاطع و قانونی با آشوبگران شد
14 آبان 1401 - 11:32
2
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صف معترضان و مردم از آشوبگران و اغتشاشگران جدا است، گفت: از مسؤولان امنیتی استان البرز می‌خواهیم بدون هیچ رافتی با آشوبگران و مخلان امنیت برخورد کند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ، و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صف معترضان و مردم از آشوبگران و اغتشاشگران جدا است، گفت: از مسؤولان امنیتی استان البرز می‌خواهیم بدون هیچ رافتی با آشوبگران و مخلان امنیت برخورد کند.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: با صبر انقلابی مردم همیشه در صحنه و رافت اسلامی نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج، در این هفته‌ها، صف معترضین و هیجان زدگان از عاملان و همدستان دشمنان کینه توز ایران و نظام اسلامی جدا شده است.
وی افزود: از آنجا که بطور خاص در اتفاقات دیروز کرج، عاملان و همراهان با دشمن صحنه گردان اصلی ماجرا بودند و با توجه به‌ نحوه رفتار آنان، هیجان زدگان غافل و مردم معترضی را نمی‌توان در صف آنان تصور و مشاهده‌ کرد، ضمن محکوم کردن این حادثه و رفتارهای وحشیانه ای که این عده معلوم الحال مرتکب شدند، از زحمات و تلاش‌های مامورین خدوم انتظامی و نظامی و بسیجیان مخلص و همیشه در صحنه تشکر می‌کنیم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: از مسؤولین دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی کشور و استان البرز می‌خواهیم در رابطه با حفظ نظم، آرامش و آسایش مردمی که از دست رفتارهای هنجار شکن و مخل نظم و امنیت شهر و کشور توسط عده ای فریب خورده، مزدور و اجیر شده اجانب به ستوه آمده اند، به وظایف خود عمل کنند و متناسب با سطح جرم و جنایتی که این افراد در این روزها مرتکب شده اند با آنان برخورد قانونی نمایند.

منبع فارس برچسب ها: نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صف معترضان و مردم از آشوبگران و اغتشاشگران جدا است، گفت: از مسؤولان امنیتی استان البرز می‌خواهیم بدون هیچ رافتی با آشوبگران و مخلان امنیت برخورد کند.
نماینده مردم کرج، فردیس و

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.