نماینده مجلس : مطالبات حوزه بهداشت و درمان  به حق است
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 12:25
  • به گزارش خبرنگار ایرنا، “علی شیرین زاد” روز یکشنبه در نشست بررسی چالش‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز، نماینده پرستاران و نماینده فوریت‌های پزشکی برگزار شد، افزود: هیچ توجیه و کم‌کاری در حوزه بهداشت و درمان قابل‌قبول نیست. وی گفت: باتوجه‌به چالش‌های اخیر در حوزه بهداشت […]

    پ
    پ

    به گزارش خبرنگار ایرنا، "علی شیرین زاد" روز یکشنبه در نشست بررسی چالش‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان که با حضور ، نماینده پرستاران و نماینده فوریت‌های پزشکی برگزار شد، افزود: هیچ توجیه و کم‌کاری در حوزه بهداشت و درمان قابل‌قبول نیست.

    وی گفت: باتوجه‌به چالش‌های اخیر در حوزه بهداشت و درمان مقرر شد ضمن تشکیل کارگروه اختصاصی بررسی نیازهای این حوزه در دستور کار قرار بگیرد.

    رییس مجمع نمایندگان استان البرز اضافه کرد: ضروری است مجموعه بهداشت و درمان در راستای رفع چالش‌های موجود به تفاهم و درک عمیق مطالب برسد.

    شیرین‌زاد در ادامه یادآور شد: برای رفع مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان باید اقدام کرد و مسیر را برای تسهیل امور جامعه هدف بهداشت و درمان به‌ویژه عوامل فوریت‌های پزشکی و پرستاران فراهم کنند.

    وی با اشاره به اینکه این جلسه معطوف به مطالبات حوزه بهداشت و درمان بود، افزود: مطالبات این قشر از جمله پرداخت به‌موقع حقوق، جلوگیری از اضافه‌کاری اجباری، پرداخت رفاهیات و مسائل معیشتی و افزایش و ارتقای زیرساخت‌ها مطرح شده است.

    دبیر اول کمیسیون مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصلاح قرارداد کارکنان پرستاری و فوریت‌های پزشکی در دست بررسی قرار خواهد گرفت و در چهارچوب قواعد و قوانین انجام خواهد شد.

    وی از جامعه کادر بهداشت و درمان درخواست کرد تا مطالبات خود را در کارگروه تخصصی پرستاران و نیروهای فوریت‌های پزشکی در دفترخانه ملت نگارش کرده تا بتوان به‌صورت کامل و جامع در بهارستان مورد پیگیری قرار گیرد.

    خرید و احیای آمبولانس، نظارت بر عملکرد مدیران میانی، درنظرگرفتن بخش‌های تشویقی برای کارکنان خدمات‌رسان، استخدام نیروهای شرکتی پرستار، حضور عوامل انتظامی در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، ثبت نامه‌ها و درخواست‌های کارکنان در دبیرخانه دانشگاه علوم پزشکی از جمله مواردی است که دراین نشست مقرر شد به انجام برسد.

    منبع: ایرنا – البرز

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر