تصویر
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از ندامتگاه کرج بازدید کرد
21 مرداد 1402 - 10:15
4
علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در معیت علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با حضور در ندامتگاه کرج از اندرزگاه‌های این ندامتگاه بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

علیرضا عباسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در معیت علی چهارمحالی مدیر کل زندان‌های استان البرز با حضور در ندامتگاه کرج از اندرزگاه‌های این ندامتگاه بازدید کرد.

مدیر کل زندان‌های استان البرز در این بازدید با اشاره به تاریخچه ساخت ندامتگاه کرج به حفظ حقوق شهروندی زندانیان تاکید کرد و خواستار توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات ندامتگاه کرج به خصوص تراکم جمعیت کیفری این ندامتگاه شد.
در ادامه دکتر عباسی از اندرزگاه‌ها و قسمت‌های مختلف ندامتگاه کرج بازدید کرد و در خصوص تخصیص اعتبار لازم از سوی مجلس جهت رفع مشکلات پیش رو قول مساعد داد.
گفتنی است در این بازدید فتاحی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل، ان مدیر ندامتگاه کرج، تهامی رئیس ندامتگاه و جمعی از مسئولان اداره کل و ندامتگاه کرج نیز حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.