تصویر
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج از کانون های ارزیابی و استخدام معلمان استان البرز بازدید کرد
02 مرداد 1402 - 15:57
2
آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج؛با حضور در کانون های ارزیابی، جذب و استخدام معلم از فرایند استخدام معلمان در استان البرز بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه ؛با حضور در کانون های ارزیابی، جذب و استخدام معلم از فرایند استخدام معلمان در استان البرز بازدید کرد.

آیت الله حسینی همدانی، به همراه حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از کانون های جذب و استخدام معلم در استان البرز بازدید کردند.
فرایند ارزیابی و بررسی صلاحیت های معلمی در بخش های مختلف این کانون ها از جمله مواردی بود که مورد بازدید نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اللبرز در ادامه گفت: در دوره جدید جذب و استخدام معلمان، کیفیت بخشی و جذب معلمان کیفی در دستور کار قرار گرفته است و امسال این فرایند تفاوت های قابل توجهی نسبت به سال های گذشته داشته است و با حساسیت بیشتری دنبال می شود چراکه تربیت فرزندان کشور باید برعهده باصلاحیت ترین افراد گذاشته شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.