تصویر
نماینده ولی فقیه در البرز: رژیم اسراییل زمان نابودی خود را جلو انداخت
08 مهر 1403 - 4:50
شناسه : 1383711
0

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دفتر نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج، آیت الله « سید محمد مهدی حسینی همدانی» در متن پیام تسلیت خود افزود: با دلی پر از اندوه وغم، دست به قلم می شوم تا بنویسم، بار دیگر دستان پلید آلوده به خون جنایت کاران سفاک به سرکردگی […]

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دفتر نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه ، آیت الله « سید محمد مهدی حسینی همدانی» در متن پیام تسلیت خود افزود: با دلی پر از اندوه وغم، دست به قلم می شوم تا بنویسم، بار دیگر دستان پلید آلوده به خون جنایت کاران سفاک به سرکردگی شیطان بزرگ از آستین رژیم جعلی و منحوس و باند تبهکار و ددمنش صهیونیستی بیرون آمد و از روی ترس و ذلت فرزند اسلام و پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) عالم مجاهد خستگی ناپذیر، مخلص، فرمانده شجاع و صادق، شیر بیشه ی مبارزه باکافران و مشرکان، سید مقاومت، ابوالشهید، رهبر مقتدر و دبیرکل حزب الله لبنان "سیدحسن نصرالله " رضوان الله علیهم را به خیل مجاهدان شهید و احرار و آزادگان پیوند داد.

امام جمعه کرج اظهار کرد: البته دبیرکل حزب الله لبنان پاداش سالیان طولانی مبارزه و مجاهده با اشرار عالم را دریافت کرد زیرا خدای تعالی کرامت بندگان خالص و صادق خود را در شهادت آنان قرار داده و از سفره ابدی الهی ارتزاق کرده، متنعم هستند.
آیت الله حسینی همدانی افزود: رژیم غاصب با وقاحت تمام با این جنایت، موعد نابودی خودش را جلو انداخت و اکنون مردم لبنان و حزب الله عزیز به برکت خون های پاک ریخته شده مصمم تر از قبل همراه مجاهدان محور مقاومت در مسیر محو کامل جرثومه فساد و تباهی از صفحه ی روزگار از پای نایستاده و تا رسیدن به نتیجه قطعی ادامه خواهند داد و قلب آزرده ی ولی عصر ارواحنافداه و امام المسلمین« امام خامنه ای حفظه الله» و انسان های آزاده و مستضعفان جهان را شاد خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.
این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

منبع: ایرنا – البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.