نمایندگان جامعه کار تولید و تعاون استان و استاندار البرز دیدار کردند
  • مهر ۲۰, ۱۴۰۲ ساعت: 8:28
  • شناسه : 677308
    3
    نشست صميمي جامعه کار، توليد و تعاون استان با استاندار البرز با حضور ۱۲۰ تن از نمایندگان تشکل های جامعه کار، تولید و تعاون استان با استاندار البرز برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    نشست صمیمی جامعه کار، تولید و تعاون استان با استاندار البرز با حضور ۱۲۰ تن از نمایندگان تشکل های جامعه کار، تولید و تعاون استان با استاندار البرز برگزار شد.

    به دعوت مدیر کل تعاون کار و رفاه استان البرز از ۱۲۰ تن از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، جامعه بزرگ کار تولید و تعاون استان، عصر امروز چهارشنبه نوزدهم ماه نشست صمیمانه‌ای با استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.
    در ابتدای جلسه عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن معرفی حاضرین شرکت کننده در جلسه، گفت: به درخواست روسا و نمایندگان محترم تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، کانون‌های بازنشستگان و شوراهای اسلامی کار، نمایندگان کارفرمایان محترم و کارگران عزیز و همچنین اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان البرز این نشست پیش بینی و مسائل مختلف تشکل ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
    در این جلسه هر یک از نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی در بخش‌های خدمات، صنعت ، ، کار و تولید به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مربوط به حوزه تخصصی خود به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تولید استان در حضور مقام عالی دولت پرداختند.
    در پی این دیدار، استاندار البرز دستور فعال سازی کارگروه تخصصی «مسایل جامعه کار، تولید و تعاون استان» را صادر و مقرر شد به صورت ماهانه مسائل مربوط به موضوعات تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و جامعه کار تولید استان در این کارگروه مطرح و به صورت فصلی نیز جلسات عمومی‌تر با فعالان برگزار شود.
    توجه به مسائل تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن و بهره‌مندی از فرصت‌های بخش خصوصی در خصوص ساخت مسکن و همچنین حل مسائل تعاونی‌های مشکل‌دار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.
    در این جلسه استاندار البرز به حضور موثر جامعه بزرگ کار و کارگری، تشکل‌های صنفی و گروه‌های اجتماعی در افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی تاکید کرد.
    مشروح سخنان استاندار البرز در بعدی منتشر خواهد شد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر