تصویر
نمی‌توان عملکرد فاطمی‌امین را زیر سوال برد
09 آبان 1401 - 13:31
4
عضو انجمن قطعه سازان خودرو استان البرز با اشاره به استیضاح وزیر صمت در دهم آبان ماه، گفت: عملکرد «سید رضا فاطمی‌امین» با توجه به شرایط اقتصادی که امروز کشور به دلیل تحریم ها درگیر است خوب بوده و نمی‌توان آن را زیر سوال برد.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو انجمن قطعه سازان خودرو استان البرز با اشاره به استیضاح وزیر صمت در دهم آبان ماه، گفت: عملکرد «سید رضا فاطمی‌امین» با توجه به شرایط که امروز کشور به دلیل تحریم ها درگیر است خوب بوده و نمی‌توان آن را زیر سوال برد.

«فرامرز طیبی» افزود: زمانی که فاطمی امین از سوی مجلس به عنوان وزیر انتخاب شد به‌طور قطع شاخص‌های مورد نظر درباره وی لحاظ شده بود، پس زمانی که شاخص ها را بررسی و این انتخاب انجام شده باید اجازه کار داده شود.
وی با بیان اینکه استیضاح در زمان کنونی مناسب نیست و باید به وزیر صمت زمان کافی داد، اظهار داشت: فاطمی‌امین توانسته وزارتخانه را جهت داده و هدایت کند.
طیبی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از ساختارهای اقتصادی کشور ایراد دارد که این ضعف به مشکلات ناشی از تحریم باز می گردد، گفت: نمی‌توان عملکرد وزیر صمت را زیر سوال برد.
وی همچنین بر این باور است که استیضاح وزیر صمت در شرایط کنونی غیرحرفه ای بوده و نباید این اقدام انجام شود.
این فعال اقتصادی همچنین از امضای طوماری از سوی انجمن قطعات خودرو کشور بابت حمایت از فعالیت‌های فاطمی امین و مخالفت با استیضاح وی خبر داد.
منبع ایرنا برچسب ها: عضو انجمن قطعه سازان خودرو استان البرز با اشاره به استیضاح وزیر صمت در دهم آبان ماه، گفت: عملکرد «سید رضا فاطمی‌امین» با توجه به شرایط اقتصادی که امروز کشور به دلیل تحریم ها درگیر است خوب بوده و نمی‌توان آن را زیر سوال برد.
عضو انجمن قطعه سازان خود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.