تصویر
نهاد مردمی نماز جمعه، مروج و اشاعه گر توانمند و تاثیر گذار فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است
06 تیر 1401 - 14:09
3
بهمنی در دیدار با رئیس ستاد نماز جمعه کرج گفت: نهاد مردمی نماز جمعه، مروج و اشاعه گر توانمند و تاثیر گذار فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

بهمنی در دیدار با رئیس ستاد نماز جمعه گفت: نهاد مردمی نماز جمعه، مروج و اشاعه گر توانمند و تاثیر گذار فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است.

در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان کرج ضمن تاکید بر این مطلب و با اشاره به جایگاه حساس و مهم این نهاد گفت: نماز جمعه ، اساساً نهادی است که با هدف خدمت به دین اسلام و اشاعه فرهنگ اسلامی و همچنین تبیین مبانی دینی تاسیس شده است.
دکتر بهمنی در ادامه خاطر نشان کرد:مدیریت شهری همواره در تلاش است تا با بکارگیری امکانات موجود و استفاده از پتانسیل های بالفعل و بالقوه شهر و با همکاری نهادهای مردمی و گروه های فرهنگی بویژه ستاد نماز جمعه ، اقدامات ماندگار و تاثیرگذاری را در شهر به منصه ظهور رسانده تا شهروندان بتوانند از خدمات آن بهره مند گردند.
گفتنی است در این دیدار در خصوص مسائل فرهنگی شهر و چالشهایی که در این مسیر گریبانگیرمسئولین می باشد ، بحث و تبادل نظر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.