تصویر
نهال هایی مزین به پلاک شهدای فرهنگی البرز کاشته شد
20 اسفند 1401 - 14:55
شناسه : 477632
4
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: نهال هایی مزین به پلاک شهدای فرهنگی البرز در اردوگاه شهید بهشتی کردان کاشته شد تا بار دیگر یادآوری کنیم امنیت و آرامش ما حاصل ایثار شهدای گرانقدر است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: نهال هایی مزین به پلاک شهدای البرز در اردوگاه شهید بهشتی کردان کاشته شد تا بار دیگر یادآوری کنیم امنیت و آرامش ما حاصل ایثار شهدای گرانقدر است.

" علی حجرگشت " در این آیین ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب در این خصوص، افزود: در طول سال تحصیلی در تمامی مدارس استان برگزاری یادواره های شهدا در دستور کار قرار گرفته زیرا احترام به خانواده های شهدا دروازه ورود به فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی خاطرنشان کرد: ما باید برای انتقال مکتب شهدا به نسل تلاش کنیم تا الگو و منش شهدای بزرگ ایران زمین در تمام زمینه ها به عنوان یک برنامه اصلی قرار گیرد.
حجرگشت یادآورشد: مهمترین رسالت آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، بصیرت افزایی و افزایش علم و دانایی دانش آموزان است که در این راه مهم باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.
وی ادامه داد: باید دانش آموزان را به سمت گفتمان شهدا، پیام، رسالت، راه و مسیر شهدا هدایت کنیم.
وی با بیان اینکه درآستانه روز شهدا قرار داریم که همه باید تلاش کنیم تا دانش آموزان از فرهنگ ایثار و شهادت اطلاعات کاملی پیدا کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز آموزش حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را از دیگرمسئولیت های مهم در کانون مدرسه و خانواده برشمرد و گفت: با کاشت هر نهال به فرزندان ایران یاد می دهیم که باید از این نعمت های الهی مراقبت کنیم.
وی تاکید کرد: استان البرز با داشتن بیش از ۵۲۰ هزار دانش آموز نیاز به توسعه فضای پرورشی و فضای سبزهمانند اردوگاه دانش آموزی دارد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.