تصویر
نهر سیاه‌جوی لایروبی شد
29 فروردین 1401 - 10:37
2
مدیر منطقه چهار شهرداری کرج گفت: به منظور هدایت بهتر آب‌های سطحی و پیشگیری از معضلات زیست محیطی و بهداشتی، نهر سیاه جوی لایروبی و رسوب‌زدایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه چهار گفت: به منظور هدایت بهتر آب‌های سطحی و پیشگیری از معضلات زیست محیطی و بهداشتی، نهر سیاه جوی لایروبی و رسوب‌زدایی شد.

مصطفی خدابین با اشاره به اجرای مستمر عملیات لایروبی نهر سیاه جوی اظهار کرد: سیاه جوی شاهراه اصلی عبور آب‌های سطحی است و نیازمند پاکسازی و لایروبی مستمر که این عملیات به صورت منظم انجام می‌شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: این نهر در حال حاضر علاوه بر هدایت سیلاب‌های نهر دلمبر در مواقع سیلابی، دریافت کننده زهاب‌ها و فاضلاب‌های منطقه است.

وی با بیان اینکه کانال‌ها، منهول‌ها و جوی‌های سطح منطقه به صورت مستمر بررسی و مشکلات احتمالی آن‌ها رفع می‌شود، افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، عملیات لایروبی و رسوب زدایی سیاه جوی انجام شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.