دکتر البرزی در جلسه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز از نهضت جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: نهضت جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری‌ها در شهرستان ساوجبلاغ از ابتدای امسال اجرایی شده است و مصمّم هستیم در این حوزه ضمن پیشگیری از اقدام متخلفان، از ابتدای کار با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد نمائیم.

وی افزود: مدیران دستگاهها مسئول حفاظت از عرصه های تحت مدیریتی خود هستند و اگر در سال ۱۴۰۲، ساختمانی بصورت غیر مجاز ساخته شده و یا تغییر کاربری در اراضی صورت پذیرفته، بایستی با مسئولین مربوطه برخورد شود.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌ها در هیچ زمانی متوقف نمی شود و در این حوزه بخاطر وضعیت خاص شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی در محدوده و حدفاصل روستای خود مسئولیت دارند وباید پاسخگوی تخلفات صورت گرفته باشند.
دکتر البرزی در ادامه گفت: بایستی هزینه تخلف در ساخت و سازهای غیرمجاز را بقدری بالا ببریم تا متخلفین نقره داغ شده و امکان تخلف مجدّد را پیدا نکنند.
وی افزود: در حوزه مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز به اندازه کافی ظرفیت‌های قانونی وجود دارد و اگر ما وظایف خودمان را در این بخش بدرستی انجام دهیم نیازی به صدور احکام قضایی و تخریب ساخت و سازها نیست.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در پایان تأکید داشت: مدیران دولت سیزدهم علیرغم اینکه باید با فساد فاصله داشته باشند، بایستی دارای روحیه فساد ستیزی نیز باشند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر