تصویر
نهضت مطالعه مفید در چهارباع راه اندازی می شود
24 آبان 1401 - 9:09
1
نشست نهضت‌ مطالعه مفید برای اولین بار در سطح استان و شهرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم، مهندس جعفری فرماندار، مشاورین استاندار، فرمانده سپاه، بخشداران، شهردار و رئيس شورای اسلامی شهر و مسئولان فرهنگی شهرستان در محل کتابخانه آدینه چهارباغ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به میزبانی اداره امور کتابخانه‌ های عمومی شهرستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست نهضت‌ مطالعه مفید برای اولین بار در سطح استان و شهرستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم، مهندس جعفری فرماندار، مشاورین استاندار، فرمانده سپاه، بخشداران، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان در محل کتابخانه آدینه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به میزبانی اداره امور کتابخانه‌ های عمومی شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم گفت: نگاه فرهنگی در جامعه مهم است و میزان سرانه مطالعه و افزایش تعداد کتابخانه ها و تشویق مردم به کتابخوانی یکی از واجبات فرهنگی امروز است.
در ادامه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی یادآور شد: افزایش سطح سرانه های فرهنگی و یکی از برنامه های اصلی شهرستان بوده و خداراشکر وضعیت زیرساخت های کتابخانه ای چهارباغ خوب بوده و البته باید تقویت نیز گردد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ همچنین اظهار کرد: با الگو گرفتن از فعالیت جهادی و شبانه روزی استاندار می توان کارهای مفیدی برای شهرستان انجام داد و این مهم با تلاش مسئولین شهرستانی میسر می شود.
فرماندار چهارباغ در ادامه افزود: توجه به نخبگان فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت ایشان در حوزه های مختلف و برگزاری برنامه مفرح و مفید در فضای کتابخانه برای تشویق مردم به کتابخوانی و افرایش مطالعه مفید یکی از راهبردهای مناسب در این زمینه است.
رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان چهارباغ تصریح کرد: با تلاش و پیگیری باید ماهیانه جلسه در مورد کتاب و کتابخوانی برگزار شود و گزارش اقدامات صورت گرفته به شکل مستمر به فرمانداری برای بررسی اثربخشی ارسال گردد.
این مسئول همچنین گفت: اهداف نهضت مطالعه مفید با اتحاد و همدلی میسر بوده و در این زمینه باید از ظرفیت مدارس و مساجد و هیئات مذهبی و به ویژه سازمان های مردم نهاد استفاده نمود.
مهندس جعفری در انتها بیان داشت: برای داشتن ایران قوی و به تبع آن البرز و چهارباغ قوی باید سرانه مطالعه و سطح آگاهی و دانش مردم افرایش یابد و نهضت مطالعه مفید یک کار عملیاتی برای رسیدن به شکوفایی و توسعه است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.