تصویر
نوید بهره برداری از فاز اول پروژه پارکرود
10 اسفند 1401 - 9:10
1
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج گفت : با حمایت شورای اسلامی شهر ، مدیریت شهری و رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج فاز اول پروژه پارکرود نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر گفت : با حمایت شورای اسلامی شهر ، مدیریت شهری و رئیس سازمان سیما و منظر فاز اول پروژه پارکرود نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

حسین مهاجری در آخرین بازدید که با حضور برخی از اعضای شورای شهر ، شهردار ، مدیر عامل سیما منظر، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، رئیس شورای حل اختلاف و معاون قضایی انجام شد، اظهارداشت: اقدامات تکمیلی از قبیل سیستم روشنایی معابر و محوطه ، مبلمان ، نصب نرده های حفاظتی جهت ایمن سازی و کاشت اشجار تا پایان سال جاری اقدام شود.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی افزود : در این راستا برای تکمیل فاز اول پروژه پارکرود در بودجه سال آینده مبلغ ۲۵ ملیارد تومان به صورت برآورد کل تخصیص داده شد.
مهاجری بیان کرد : امیدواریم با همت مسئولان مربوطه و مدیر پروژه پارکرود در نیمه اول سال ۱۴۰۲ فاز اول این پروژه(ضلع غربی رودخانه از محدوده زیر گذر شورا به سمت شمال به فاصله یک کیلومتر ) به بهره برداری برسد.
وی در خصوص تکمیل پروژه و اتصال آن به دریاچه مصنوعی کرج اذعان کرد :در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری علاوه بر پارکرود موضوع مطالعه و طراحی دریاچه مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج ؛ دریاچه مصنوعی کرج از سال ها قبل مورد توجه مدیریت شهری است لذا در این راستا تاکنون اقدامی جدی صورت نگرفته است .
مهاجری تاکید کرد: با توجه به رویکرد شورای دوره ششم مطالعه و طراحی این پروژه در ضلع شرقی پارک چمران تا پل با تاییدات کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج در دستور کار قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.