نگاه از بالا به پایین در اداره شهر نادرست است

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی گفت: هرگونه سمت برای خدمت به شهروندان است، اگر کسی میزی را اشغال می‌کند باید برای مردم خدمت کند و نگاه از بالا به پایین در اداره شهر نادرست است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، ، ظهر امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان و نمازگزاران مسجد حضرت حجت بن الحسن (عج) واقع در عظیمیه برگزار شد، در خصوص اهمیت حضور در میان مردم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مدیریت شهری بدون همراهی مردم نمی‌تواند به نتایج پایدار و مؤثر دست پیدا کند.

وی افزود: در این راستا، نقش معتمدان و مؤثران محلی برای بهبود وضعیت ، و محلات پررنگ است که دوره ششم شورای شهر تمام تمرکز خود را معطوف به پیگیری مطالبات شهروندان کرده است.

به حضور خود در یکصد و هفتمین دیدار مردمی با شعار «مسجد محور خدمت» اشاره و تصریح کرد: هر زمان میان شهروندان دو تا سه منطقه شهری حضور یافته‌ایم، با رضایت نداشتن شهروندان، ساکنان، سازمان و نهادهای های اجتماعی و مردمی از عملکرد این مناطق روبه‌رو هستیم.

رحیمی ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدیران مناطق شهری خطاب به عنوان کرد: هرگونه سمت برای خدمت به شهروندان است و اگر کسی میزی را اشغال می‌کند باید برای مردم خدمت کند، چراکه نگاه از بالا به پایین در اداره شهر نادرست است.

وی ابراز امیدواری کرد: شهردار هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر