تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

نگاه کیفی و لجستیکی به توسعه استان البرز یک ضرورت است
04 مهر 1402 - 10:42
3
دکتر عزیز اله افضلی معاون امور اقتصادی استانداری البرز و هیات همراه از پارک علم و فناوری البرز بازدید و با دستاورد ها و برنامه های این پارک آشنا شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر عزیز اله افضلی معاون امور استانداری البرز و هیات همراه از پارک علم و فناوری البرز بازدید و با دستاورد ها و برنامه های این پارک آشنا شدند.

عزیز اله افضلی معاون امور اقتصادی استانداری البرز و هیات همراه در ابتدای این بازدید، نشست ویژه ای را با حضور مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، مهندس فائزی رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و نیز اعضای هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز برگزار کرد.
دکتر عزیز اله افضلی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس ، گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ دفاع مقدس را که از سرمایه ها و ارزش های ملت ایران است حفظ و به نسل جدید منتقل کنیم.
معاون امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه با اشاره به اینکه بخش عمده اقتصاد کشور در دست دولت است ، گفت: ۵/۸۳ درصد اقتصاد کشور در دست دولت و تنها ۵/۱۶ درصد اقتصاد کشور در دست بخش خصوصی است.
وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید نقش پررنگی در اقتصاد کشور بویژه استان البرز ایفا کند، گفت: نگاه کیفی و لجستیکی به توسعه استان البرز یک ضرورت است؛ بخش خصوصی باید به میدان بیاید و بتواند از موقعیت لجستیک استان البرز به خوبی بهره برداری کند چرا که بخش صنعت و به حد کافی در استان البرز توسعه یافته است و باید به دنبال توسعه کیفی استان در این بخش ها و استفاده از بخش خدمات و لجستیک باشیم.
معاون امور اقتصادی استانداری البرز بر ظرفیت های خوب پارک علم و فناوری البرز و نیز فرودگاه بین المللی پیام استان البرز اشاره کرد و گفت: باید با حمایت و میدان دادن به بخش خصوصی، زمینه توسعه تولید، صادرات و اشتغال را در استان فراهم کنیم.
بر اساس این گزارش دکتر عزیز اله افضلی معاون امور اقتصادی استانداری البرز و هیات همراه همچنین از بایو فارم جهادانشگاهی ابن سینا(مرکز بیوتکنولوژی تولیدمثل در حیوانات مزرعه‌ای) بازدید کردند و بر بهره مندی جامعه و مردم از دستاوردهای این مراکز تاکید کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.