نگهداری ۲۲۰۰ معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان البرز
  • مهر ۱۵, ۱۴۰۳ ساعت: 11:19
  • استاندار البرز از نگهداری ۲ هزار و ۲۰۰معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از کرج مجتبی عبداللهی استاندار البرز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان فردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همواره با شروع فصل زمستان شهرداری‌ها مأموریت‌های خاصی در ارتباط با مسئولیت […]

    پ
    پ

    استاندار البرز از نگهداری ۲ هزار و ۲۰۰معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان خبر داد.

    استانها –

    به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از مجتبی عبداللهی استاندار البرز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همواره با شروع فصل زمستان شهرداری‌ها مأموریت‌های خاصی در ارتباط با مسئولیت های دارند که در این راستا مجموعه گرمخانه‌های احداث و با تجهیزات جدید و با ظرفیت بیشتری مشغول به فعالیت بوده است.

    وی افزود: کمپ ماده ۱۶ برای افراد درمانده و نیازمند و افرادی که در ماههای سرد سال دچار مشکل هستند ساخته و تجهیز شده است تا افراد درمانده و متجاهر بتوانند از آن استفاده کنند.

    استاندار البرز با بیان اینکه شهرداری فردیس با نگاه مسئولیت اجتماعی در راستای نیازمندان و درماندگان و افراد دارای آسیب اجتماعی این کمپ را ساخته و تجهیز کرده است، بیان کرد: این مکان برای بیماران ماده ۱۶ و معتادین و متجاهران درمانده تجهیز و ظرفیت آن افزایش داده شده است. در حال حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ معتاد و متجاهر در مراکز ماده ۱۶ استان نگهداری می شود.

    وی با توجه به ارزیابی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور استان البرز به عنوان استان برتر و اول در ساماندهی و جمع‌آوری ماده ۱۶ تشخیص داده شده است، بیان کرد: در همین راستا جرایم در استان البرز کاهش یافته و کاهش ۲۴ درصد جرایم در سال جاری در استان داشته ایم.

    عبداللهی در ارتباط با فعالیت‌های اجتماعی و قرارگاه اجتماعی استان در بسیاری از موارد مانند آمار جرایم، خودکشی و طلاق عنوان کرد این موارد در استان بسیار کاهش داشته و امیدواریم با همت مسئولان و مدیران روز به روز بتوانیم خدمات بیشتر بهتری در استان به مردم‌ بدهیم.

    وی در پایان با توجه به انتزاع شهرستان فردیس از کرج عنوان کرد: در این مورد مشکلی وجود ندارد، شهرستان فردیس با توجه به فعالیت خود در چند سال گذشته که از شهرستان کرج جدا شده است در حال حاضر دارای استقلال بوده، اما در ارتباط با دو شهرداری فردیس و کرج، شهرداری فردیس تابع کرج بوده در امکانات اختلاف نظرهایی وجود دارد که صورت جلسه‌ای در ارتباط با این موضوع تنظیم و در چند روز آینده با برگزاری جلسه ای مشکلات جزعی بین دو شهرداری نیز را حل خواهیم کرد.

    انتهای پیام/

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر