تصویر
نیاز است که مکتب حاج قاسم تدریس شود
14 دی 1402 - 16:04
1
به مناسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز زن مراسمی توسط هیات شهدای تامین اجتماعی استان برگزار شد داود سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم ضمن تبریک روز زن و مقام مادر سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و به ذکر خصایص اخلاقی و عقیدتی این سردار سرافراز جهان اسلام پرداخت .
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز زن مراسمی توسط هیات شهدای تامین استان برگزار شد
داود سعدزاده مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم ضمن تبریک روز زن و مقام مادر سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت و به ذکر خصایص اخلاقی و عقیدتی این سردار سرافراز جهان اسلام پرداخت .
مدیرکل تامین اجتماعی استان گفت: حاج قاسم سلیمانی یک مکتبی را پایه ریزی کرد که همه کسانی که سیره و روش ایشان را مطالعه کردند و اقداماتی که در همه کشورهای جامعه اسلامی انجام دادند، حقیقتا نیاز است که مکتب حاج قاسم تدریس شود و کنگره های بزرگی گذاشته شود تا راه این شهید بزرگ ادامه داشته باشد و بر رهروان این مکتب روز به روز افزوده شود .
سعدزاده افزود: حاج قاسم با جهد و تذهیب نفس و تلاشی که برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) برگرفته شده بود، تبدیل به یک چهره درخشان ملی و جهانی در امت اسلام شده بود.
و وجودش را برای اسلام ، انقلاب و مبارزه با ظلم و ستم گذاشته بود .
وی اظهار داشت: شهید سلیمانی روحیه مقاومت و رزمندگی را در مناعت طبع دیده بود و بسیار آدم معنوی بود که به کودکان و نوجوانان احترام ویژه ای میگذاشت، و در حین حال هم یک جنگ آور مسلط به امور نظامی بود به طوری که تئوریسین های بزرگ نظامی دستاوردهای نظامی ایشان را مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار می دهند .
سعدزاده در ادامه به قسمتی از وصینامه سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان در مسائل داخل کشور اهل حزب و حزب گرایی نبود و فقط خط قرمز ایشان انقلابی گری و انقلابی بودن بود .
در ادامه این مراسم حجت الاسلام عابد پور به ذکر مناقب و فضائل حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخته و با مدیحه سرایی علی اکبری مجری برنامه ادامه یافت.
در پایان این مراسم به منظور تجلیل و احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران از دو نفر از فرزندان شهید اداره کل و مدیریت درمان استان با اهدا لوح سپاس و هدیه، توسط مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.