تصویر
نیروهای خدمات شهری شهرداری کرج آماده‌باش هستند
09 آبان 1400 - 13:55
6
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری مرکز و مناطق دهگانه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری مرکز و مناطق دهگانه خبر داد.

با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار بارش باران تا فردا، گفت: پیرو اعلام سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر شروع فعالیت سامانه بارشی در روزهای پیش رو، نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه به حالت آماده‌باش کامل هستند.
وی افزود: به حوزه معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه اعلام‌شده تا با آمادگی کامل نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای هرگونه رخداد احتمالی ناشی از بارش‌ها اقدام کنند.
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج با اشاره به اهمیت آمادگی تجهیزات زمستانی در سال جاری، ادامه داد: خدمات شهری مناطق دهگانه ملزم به استقرار و فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی در مواقع آماده‌باش هستند.
رضوانی تأکید کرد: ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین حوزه خدمات شهری با آغاز فصل پاییز تمهیدات لازم برای مواجه با بارش برف و باران و هرگونه حوادث غیرمترقبه و رفع مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان اتخاذشده است.
وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه ۶۹۷ پاکبان به‌علاوه عوامل اجرایی خدمات شهری مناطق در حالت آماده‌باش هستند، گفت: ۵۶ خودرو شامل مزدا، نیسان، کامیون، لودر، پمپ آب و لجن کش نیز تجهیز شده‌اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.