تصویر
نیروی انتظامی معتمد مردم و متضمن امنیت جامعه است.
28 مهر 1401 - 13:55
3
شهردار کمالشهر در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کرج که به مناسبت هفته نیروی انتظامی و در معیت اعضای شورای اسلامی برگزار شد ، ضمن تاکید بر این مطلب افزود: یکی از مهمترین وظایف ناجا برقراری نظم و امنیت است که این امر بیانگر جایگاه و موقعیت حساس و بسیار مهم این بازوی توانمنددر نظام است.
ارسال توسط :
پ
پ

در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان که به مناسبت و در معیت اعضای شورای اسلامی برگزار شد ، ضمن تاکید بر این مطلب افزود: یکی از مهمترین وظایف ناجا برقراری نظم و امنیت است که این امر بیانگر جایگاه و موقعیت حساس و بسیار مهم این بازوی توانمنددر نظام است.

دکتر بهمنی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه های دینی ، رعایت نظم و انضباط در امور بسیار مورد تاکید واقع شده و رعایت آن توسط همه افراد جامعه نیز موجب سلامت روحی و روانی میگردد، از این روعنایت ویژه به این امر موجب آرامش خاطر و ایجاد محیطی مناسب جهت پیشرفت و تعالی خواهد بود .
شهردار کمالشهر در ادامه افزود: امنیت ، بنیان و اساس امور در همه جوامع است و در هر کشوری که به دنبال ایجاد وگسترش توسعه و رفاه مردم است ، این امر بسیار ملموس و غیر قابل انکار می باشد.
وی درخاتمه با اشاره به لزوم همکاری ادارات و نهادها با نیروی انتظامی گفت:همکاری فی مابین ادارات خدمات رسان ، بویژه شهرداری و نیروی انتظامی میتواند از بروز برخی مشکلات جلوگیری نموده و محیط را برای خدمتی در خور شهروندان فهیم مهیا نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.