تصویر
نیروی انتظامی نقش مهمی درامنیت پایدار جامعه دارد
17 فروردین 1401 - 14:51
شناسه : 185546
5
فرماندار كرج گفت: نيروي انتظامي نقش مهمی درامنيت پايدار جامعه ايفا مي كند و زحمات پليس بركسي پوشيده نيست.
ارسال توسط :
پ
پ


فرماندار کرج گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی درامنیت پایدار جامعه ایفا می کند و زحمات پلیس برکسی پوشیده نیست.

مهندس " " در دیدار نوروزی با فرمانده انتظامی شهرستان سرهنگ " علی قاسم پور" ضمن تبریک سال نو و آرزوی توفیق برای وی وهمکاران سخت کوش وی، از تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی این شهرستان در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و برقراری امنیت،تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه با اشاره به زحمات شبانه روزی پلیس گفت : الحمدالله زحمات پلیس در سال گذشته ارمغان امنیت پایدار در سطح شهرستان کرج را به دنبال داشت که این موضوع از دیدگاه همه مسئولان و شهروندان قابل تقدیر و تشکر است.
مهندس قاسم پور با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، افزود: بدون تعامل پلیس و مردم ، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی ومسئولیت پذیری احاد جامعه ، محقق نخواهد شد و این مهم جز با تلاش و اقدامات مجموعه ناجا و تعامل سایر دستگاه های مرتبط امکان پذیر نیست.
فرماندار شهرستان کرج تصریح کرد: خوشبختانه مردم و مسئولان همیشه قدردان پلیس هستند و آرامش کنونی، حاصل مجاهدت ها و تلاش های این عزیزان است .
همچنین سرهنگ "علی قاسم پور" فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این دیدار گفت : امنیت امروز حاصل تلاش و همکاری کلیه دستگاه ها ونهاد ها بوده و امسال همانند سال گذشته تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی مناسب، نسبت به پیشگیری از جرائم اقدام و بستر لازم را برای توسعه پایدار درسطح کلان شهر کرج فراهم کنیم.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان که با نگرش مطلوب موجبات دلگرمی کارکنان این فرماندهی را فراهم می کنند.
این مقام انتظامی در پایان مهم ترین اقدامات یکساله فرمانده انتظامی شهرستان کرج در بحث اقدامات پیشگیرانه و برخورد با مجرمان را ارائه کرد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.