تصویر
نیروی انتظامی و دستگاه قضایی دو بال پرواز برقراری امنیت هستند
08 تیر 1401 - 8:49
2
فرمانده انتظامي شهرستان فردیس در ديدار با رئيس دادگستري و دادستان اين شهرستان گفت: دستگاه قضائي و نيروي انتظامي دو بال پرواز برقراري امنيت هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان گفت: دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دو بال پرواز برقراری امنیت هستند.

سرهنگ "کامران ملکی" فرمانده انتظامی شهرستان فردیس که به همراه تعدادی از معاونان خود به مناسبت هفته قوه قضائیه به دیدار رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان رفته بود، هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات مجموعه قضائی کشور در تحقق عدالت دانست.
سرهنگ ملکی در ابتدای این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه در سخنانی با اشاره به همکاری متقابل دستگاه قضائی و پلیس در برخورد با جرائم گفت: همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در سطح شهرستان بسیار عالی بوده و مسلماً این همکاری باعث خواهد شد که مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: این ۲ دستگاه مانند دو بال عمل می کنند که باعث پرواز خواهند شد و اگر خدای ناکرده یکی از بال ها دچار مشکل شود مطمئنا پروازی نیز در کار نخواهد بود و باعث زمین گیر شدن خواهد شد و در برخورد با جرائم نیز دقیقا به همین گونه است که اگر هریک از این دستگاه به وظیفه خود عمل نکند باعث بروز مشکلات بعدی خواهد شد.
این مقام انتظامی افزود: حمایت های دستگاه قضائی از کارکنان نیروی انتظامی که مستقیما با پرونده ها قضائی در ارتباط هستند بسیار حائز اهمیت است، زیرا که باعث دلگرمی بیشتر کارکنان در این زمینه می شود تا بتوانند وظایفشان را بهتر از آنچه که در گذشته انجام می دادند، انجام بدهند.
دراین جلسه همچنین "یوسف رزقی"رئیس دادگستری شهرستان نیز با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی در صف مقدم مبارزه با جرائم و آسیب های اجتماعی هستند، گفت: کارکنان نیروی انتظامی همیشه جهاد گونه و انقلابی در همه صحنه ها عمل کرده و باعث شده اند که اعتماد مردم هم به پلیس و هم به دستگاه قضائی افزایش پیدا کند.

گغتنی است در خاتمه فرمانده انتظامی شهرستان به همراه دادستان و همکاران از قضات وکارکنان دستگاه قضائی با اهداء گل به عمل امد.
/

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.